درست در آستانه روز جهانی ایموجی، شرکت فیسبوک ویژگی جدیدی را برای مسنجر این شرکت اعلام کرده است. این ویژگی جدید ایموجی‌های صدا دار هستند. کاربران با استفاده از Soundmojis، می‌توانند کلیپ‌های صوتی کوتاه که به یک شکلک تصویری مرتبط هستند را برای دیگر کاربران ارسال و با آن‌ها تعامل داشته باشند و شوخی کنند.

نحوه استفاده از Soundmoji در مسنجر

بسته اولیه Soundmoji شامل نشانه‌های صوتی ایموجی‌های استاندارد شامل کف زدن و طبل زدن و همچنین خنده‌های شیطانی است. در این ویژگی همچنین کلیپ‌های صوتی از خوانندگان و هنرمندان مطرح و مشهور فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی وجود دارد که برای کاربران بسیار آشنا هستند و بار‌ها آن‌ها را دیده اند. فیسبوک همزمان با ارائه این ویژگی اعلام کرد که با گذشت زمان جلوه‌های صوتی و کلیپ‌های بیشتری نیز به این قابلیت جالب و سرگرم کننده اضافه خواهد کرد.

مسنجر فیسبوک به Sound Emojis مجهز شد

فیسبوک اعلام کرد که کاربران اگر واقعاً می‌خواهند با استفاده از Soundmojis خانواده و دوستانشان را خشمگین کرده و با آن‌ها شوخی کنند، می‌توانن یک گپ مسنجر را باز کنند، سپس روی صورتک و به دنبال آن نماد بلندگو ضربه بزنند. پیش از ارسال Soundmojis از صفحه ایموجی‌ها، می‌توانند در قسمت پیش نمایش ایموجی مورد نظر را مشاهده کنند و در صورتیکه از انتخاب آن مطمئن بودند آن را ارسال کنند.