به نقل از فون آرنا، ورود به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی ، برای برخی از گوشی‌های هوشمند همیشه کار راحتی بوده است. اما برای برخی از مدل‌ها همچون اپل کار آسانی نبوده در همین باره، SlashGear گزارش داده،  که توئیتر در حال کار بر روی فعال کردن ورود به سیستم با حساب Apple است.

توئیتر در حال کار بر روی گزینه ورود به سیستم با اپل

در حال حاضر، به نظر می‌رسد توییتر روی ویژگی "حساب‌های متصل" خود، کار می‌کند تا امکان اتصال را از طریق اپل برای کاربران ios فراهم کند. به علاوه، این خصوصیت در حال توسعه است و هنوز  برای همه کشورها در دسترس نیست. 

گفتنی است، برای کسانی که نمی‌دانند،  ویژگی SSO یا Single Sign-On که در سراسر دنیای فناوری مورد استفاده قرار می‌گیرد،  علی رغم این‌که گزینه راحت تری است،امکان کنترل یا دسترسی به حساب‌های شخص ثالث  را نیز فراهم می‎‌کند.

شایان ذکر است گزینه ورود به سیستم  اپل، کمی متفاوت‌تر از تلفن های هوشمند دیگر است.  به همین علت برای برنامه‌های iOS، گزینه "ورود به سیستم با اپل فقط درصورتی که برنامه یا سرویس دارای گزینه SSO شخص ثالث باشد ظاهر می‌شود.

تاکنون، توئیتر گزینه‌های SSO را برای گوگل و اپل ارائه نکرده است. در حال حاضر مشخص نیست که این گزینه‌ها چه زمانی آن را به عموم مردم تبدیل می‌کند.