پلتفرم توئیتر از قبل به کاربران این امکان را داده بود تا هنگام ورود به حساب کاربری خود، از کلید‌های امنیتی به عنوان یک روش تأیید استفاده کنند، اما فقط به عنوان یک اقدام امنیتی تکمیلی، چون شما باید روش تأیید اعتبار دیگری را نیز فعال می‌کردید.

اما امروز، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا از کلید‌های امنیتی خود، به عنوان تنها روش احراز هویت استفاده کنند.

از امروز گزینه استفاده از کلید‌های امنیتی به عنوان تنها روش احراز هویت ۲مرحله اضافه شد، به این معنی که شما می‌توانید یک یا چند کلید امنیتی را به عنوان تنها فرم ورود ۲مرحله‌ای در حساب توئیتر خود، بدون روش پشتیبان ۲ FA ثبت کنید. این کار برای کاربران مهم است، زیرا همه نمی‌توانند از روش ۲ FA پشتیبان استفاده کنند. با استفاده از این به روزرسانی، توئیتر می‌خواهد همه احساس قدرت کنند تا کلید‌های امنیتی را برای امنیت بهتر حساب توئیتر خود فعال کنند.

توئیتر

کلید امنیتی چیست؟

کلید امنیتی فیزیکی، دستگاه کوچکی است که تمام اطلاعات مورد نیاز (مانند کد‌ها و کلیدها) را برای احراز هویت ۲ مرحله‌ای ذخیره می‌کند. این می‌تواند یک USB یا یک پورت توندربولت یا حتی NFC باشد که برای احراز هویت و کار از راه دور، نیازی به اتصال آن ندارید. این مانند یک اثر انگشت است که در جیب خود نگه می‌دارید.

توئیتر در حال حاضر این قابلیت جدید را برای کاربران iOS و اندروید عرضه کرده است و همچنین در نسخه وب این برنامه نیز در دسترس است. همچنین به تازگی این شرکت در حال آزمایش سه ویژگی جدید دیگر است.