بخش تلفن‌های هوشمند ال جی ممکن است آینده نامشخصی داشته باشد اما از نظر ایده و پتانسیل توسعه محدود نیست و ابعاد وسیعی دارند. گزارش‌های منتشر شده از رسانه‌های تایوانی حاکی از آن است که اپل به LG Display سفارش داده است تا یک پنل تاشو را برای آیفون آینده تولید کند.

به گفته منابع موثق مستقر در ال جی، این شرکت مسئول تولید پنل‌های نمایشگر برای اپل است و اکنون در حال کار روی نمونه اولیه این تنوع صفحه نمایش‌ها برای محصولات جدید اپل است. البته این خبر هنوز تایید نشده است که آیفون‌های آینده دارای صفحه نمایش‌های OLED تاشو ساخته شده توسط ال جی هستند یا خیر، ولی بسیاری از منابع خبری بر این مساله که تولید کننده اصلی صفحه نمایشگرهای محصولات اپل، تاکید دارند. گفتنی است که اپل پس از نهایی شدن طراحی این نمایشگرها توسط ال جی، به سراغ تولیدکنندگان دیگر نیز خواهد رفت.

اخیرا در مورد سری آیفون ۱۳ که دارای صفحه نمایش LTPS است نیز گزارش هایی منتشر شده بود. بنابراین ال جی ممکن است در این زمینه نیز نقشی داشته باشد و بخواهد سطح همکاری هایش را با شرکت اپل بیش از پیش گسترش دهد. متاسفانه در این گزارش هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این آیفون تاشو یا ارائه جزئیات دقیق دیگر درباره همکاری شرکت اپل با سایر شرکت ها ذکر نشده است. هرچند قبلا گزارش‌هایی مبنی  بر اینکه گوشی تاشو آینده شرکت اپل، مشابه گلکسی Z Flip سامسونگ طراحی و تولید خواهد شد، منتشر شده بود.

همچنین گزارش های اوایل این هفته نشان داد که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۳ یک گوشی تاشو با پشتیبانی از Apple Pencil را به بازار عرضه کند. این شرکت حدود چهار سال از سایر شرکت های فناوری در حوزه تولید گوشی های هوشمند مثل هوآوی، سامسونگ و موتورولا عقب خواهد افتاد؛ چرا که این شرکت‌ها اولین دستگاه های تاشو خود را در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کردند. برخی از کارشناسان معتقدند که شرکت اپل تنها شرکتی خواهد بود که پس از بررسی سایر محصولات دیگر و رفع نواقص آن‌ها و به بلوغ رساندن فناوری‌های موجود در این دستگاه‌ها، تصمیم به تولید انبوه و عرضه به بازار را داشته باشد.