به نقل از فون آرنا، سپتامبر سال گذشته، مینگ-چی کو از تحلیلگر معروف محصولات اپل ، گفت که اپل واچ سری ۷ می‌تواند دوباره طراحی شود.

اخیراً جان پروسر که یک خبرچین است نیز، در قالب پادکستی اظهار نظر مشابهی داشت. پروسر گفت که مدل آینده اپل واچ، شامل تغییراتی مشابه تغییرات سایر دستگاه‌های اپل است.

منظور او می‌تواند این باشد که اسمارت واچ جدید اپل به یک طرح لبه تخت شبیه به آنچه اکنون در سری آیفون ۱۲، آیپد ایر و آیپد پرو می‌بینیم، تغییر خواهد کرد. پروسر و شریک تجاری او می‌گویند که این تغییر طراحی، ظریف‌تر از کاری است که اپل روی سایر محصولاتش انجام داده است. البته گفته می‌شود اپل گزینه جدید رنگی را برای این دستگاه ارائه خواهد داد که رنگ سبز بوده و به Apple Watch سری ۷ اضافه خواهد شد.

احتمال دیگر این است که اپل واچ سری ۷، دارای دستگاه اندازه گیری قند خون است که به دیابتی‌ها امکان آزمایش قند خون را می‌دهد. همچنین این ویژگی به آن‌ها امکان می‌دهد مقدار انسولین مورد نیاز برای تزریق قبل از هر وعده غذایی را محاسبه کنند. کاربران اپل واچ به جای اینکه خون خودشان را بکشند و آن را روی یک نوار آزمایش بگذارند و درون یک گلوکومتر قرار دهند، می‌توانند در حالت ایستاده قرار بگیرند، تا نور مادون قرمز از پشت ساعت به داخل پوست کاربر بتابد و سطح قند خون را اعلام کند.

جالب اینجاست که شایعه شده بود شرکت سامسونگ هم یک نمایشگر مشابه قند خون به Galaxy Watch ۴ اضافه می‌کند. با این حال، ویژگی مانیتورینگ قند خون همچنان یک قابلیت خوب برای اسمارت واچ جدید اپل است.