اینتل یک کمپین تبلیغاتی جدید را با بازی جاستین لانگ، بازیگر "I'm a Mac" اپل راه اندازی کرد. لانگ در این کمپین موفق، از لپ تاپ‌های PC تعریف می‌کند و آن‌ها را با MacBook مقایسه می‌کند.

مسئله این است که به دلایل نامشخص، اینتل در واقع باعث شده MacBook Pro در تبلیغات تجاری خود بهتر از زندگی واقعی است به نظر برسد. به دو عکس زیر نگاه کنید. تصویر اول عکس مک بوک پرو با تراشه M۱ است و تصویر دوم از تبلیغ اینتل گرفته شده است که به صورت واضحی تفاوت دارد.

نسخه مک بوک پرو اینتل دارای حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار نازک تری است که آن را به یک صفحه نمایش تقریبا به لبه تبدیل می‌کند و باعث شده این شکل بسیار حرفه ای‌تر باشد. البته نسخه MacBook Pro اینتل وب کم ندارد.

20 ساعت تماشای ویدئو با مک بوک پرو

چندی پیش بود که سرانجام اپل از اولین لپ تاپ مک‌بوک پرو با تراشه پردازنده خود پرده‌برداری کرد و اولین تصاویر از لپ تاپ‌های جدید با پردازنده‌های قدرتمند و متفاوت را به نمایش گذاشت.

مک‌بوک پرو با تراشه پردازنده ARM با صفحه نمایش ۱۳ اینچی ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد که با توجه به حافظه داخلی و دیگر مشخصات لپ تاپ قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. تراشه پردازنده جدید اپل از مدل ARM M1 است که به گفته شرکت سازنده سریع‌ترین هسته CPU در دنیا را به خود اختصاص می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اپل، این پردازنده باعث می‌شود مک‌بوک پروهای جدید تا ۲.۸ برابر سریع‌تر و قوی‌تر از مدل‌های قدیمی پردازش کنند.

مک‌بوک‌ پروهای جدید عمر باطری قوی‌تری دارند به طوری که خریداران این نوع لپ‌تاپ‌ها می‌توانند ۱۷ ساعت در اینترنت جست و جو کنند و یا ۲۰ ساعت ویدئو تماشا کنند.