شرکت‌های سامسونگ و اپل به دلیل تلاش برای جلب نظر طرفداران محیط زیست، در جعبه گوشی‌های S۲۱ و iPhone ۱۲ شارژری قرار ندادند، البته دلیل اصلی این اقدام، این بود که مشتریان از خرید‌های قبلی خود شارژر داشته اند.

با این حال، وان پلاس حداقل در حال حاضر قرار نیست از این الگو پیروی کند. در انجمن‌های شرکت پیت لاو مدیر عامل وان پلاس، تأیید کرد که وان پلاس ۹ با یک شارژر به بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین یک بار دیگر وان پلاس موفق شده است روند‌ها را حفظ کند و به خط فکری خود ادامه دهد.

وان پلاس به تدریج از قابلیت شارژ سریعتر بی سیم در تلفن‌های خود استفاده کرده است. قبلا گفته می‌شد که OnePlus ۹ و OnePlus ۸T، از شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کنند و طبق آخرین شایعات، وان پلاس ۹ از شارژر ۶۵ وات سیمی و ۴۵ وات بی سیم برخوردار خواهد بود.

شارژر بی سیم و با سیم گوشی وان پلاس 9

شایعه دیگری مطرح شده که در مورد ظرفیت باتری OnePlus ۹ Pro است. طبق این شایعه باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. البته به طور قطعی نمی‌توان گفت که آیا این ظرفیت در باتری‌های OnePlus ۹ و OnePlus ۹R مشترک است. از دستگاه‌های جدید OnePlus ۹ قرار است به طور رسمی در ۲۳ مارس رونمایی شود.