بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از وب سایت‌های معتبر خبری، شرکت سامسونگ قصد دارد تعداد نسبتا زیادی سنسور ISOCELL در سال جاری میلادی معرفی کند که در میان آن‌ها یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که به زودی شرکت سامسونگ آن را معرفی خواهد کرد.

علاوه بر این سامسونگ بر این باور است که می‌تواند سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی نیز طراحی کند، اما فعلا تا زمان معرفی این سنسور فاصله زیادی باقی مانده است و شرکت سامسونگ هنوز آمادگی لازم برای دسترسی به سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی را ندارد.

با این حال این شرکت اعلام کرده که توانایی ساخت سنسور‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی واقعی را دارد و باید به زودی شاهد معرفی این سنسور باشیم. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این سنسور منتشر نشده است و مشخص نیست ابعاد این سنسور به چه صورت خواهد بود.

اندازه سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی شرکت سامسونگ

اگر بخواهیم از اطلاعاتی که سامسونگ در سال گذشته درباره سنسور دوربین خود حرف زد برای پیش بینی شیوه طراحی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کنیم باید گفت سامسونگ در سال گذشته اعلام کرد در حال کار روی یک سنسور ۲۵۰ مگاپیکسلی با ابعاد ۱.۳۳ اینچ است که بسیار بزرگ‌‎تر از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت خواهد بود.

به این ترتیب باید انتظار داشته باشیم که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی زیر یک اینچ اندازه داشته باشد. با این حال هنوز اطلاعاتی درباره زمان معرفی این سنسور در فضای مجازی منتشر نشده است و مشخص نیست شرکت سامسونگ قصد دارد در چه زمانی آن را به طور کامل معرفی کند.