به طور قطع نور یکی از مهم‌ترین عناصر در عکاسی است و هر چقدر نور باکیفیت و به‌اندازه‌ای به حسگر دوربین برسد، عکس‌های بهتری ثبت خواهد شد. هوآوی در گوشی Huawei Y9s، در حالت  Night Modeاز ترکیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی استفاده کرده تا تصاویر گرفته شده در شب یا نور کم، واضح و با کیفیت باشند.

گوشی Huawei Y9s دارای دوربین پشتی اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم بسیار خوب f/1.8 است که امکان دریافت نور بیشتری را می‌دهد؛ بنابراین کاربر می‌تواند در نور کم و همچنین شب، تصاویری شفاف و واضح بگیرد. هوآوی به دیافراگم f/1.8 قناعت نکرده و از فناوری هوش مصنوعی هم کمک گرفته تا کیفیت عکاسی در شب دو چندان شود. این دو قابلیت باعث شده‌ حالت عکاسی در شب یا Night Modeگوشی Huawei Y9s عملکردی چشم‌گیر داشته باشد و تصاویر بسیار خوبی را در کمترین نور ثبت کند.

Huawei Y9s

در حالت عکاسی در شب، دیافراگم دوربین گوشی برای مدت طولانی‌تری باز می‌ماند تا بتواند نور بیشتری دریافت کند، اما عموما با کوچکترین لرزش دست تصاویر مات یا بی‌کیفیت می‌شوند اما هوآوی در گوشی Huawei Y9s روی این مسئله هم کار کرده و با استفاده از لرزش‌گیر داخلی و همچنین با کمک هوش مصنوعی این مشکل را برطرف کرده است.

Huawei Y9s

ویژگی‌هایی مانند دوربین پشتی سه‌گانه پرقدرت و دوربین پاپ‌آپ سلفی 16 مگاپیکسلی، صفحه نمایشگر فوق عریض و بدون حاشیه، باتری 4000 میلی آمپری، چیپست پرقدرت 12 نانومتری Kirin 710F و طراحی شیک و جوان‌پسند، گوشی موبایل Huawei Y9s را تبدیل به گوشی ارزشمندی برای خرید کرده ‌است.

هوآوی منابع و زمان بسیار زیادی را صرف توسعه فناوری‌های نوآورانه می‌کند و در تلاش است همواره یک گام جلوتر از دیگران باشد. سرمایه‌گذاری عظیم هوآوی روی هوش مصنوعی و همچنین توسعه پرسرعت چیپست‌های اختصاصی Kirin باعث شده گوشی‌های این شرکت نه تنها پرسرعت و کم‌مصرف باشند، بلکه در پردازش تصویر نیز عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشند.