به گزارش پارس نیوز، 

 شرکت شیائومی به تازگی از موبایل «شیائومی می میکس ۳» (Xiaomi Mi Mix۳)رونمایی کرده که آخرین پرچمدار این شرکت با نمایشگر تمام صفحه است.

 دستگاه مذکور مجهز به تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ و یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی است. وضوح این موبایل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این بدان معناست که نمایشگر ۹۳.۴ درصد بدنه دستگاه را تشکیل می دهد. همچنین احتمالا این موبایل با استاندارد ۵G همخوان می شود.

در کنار این موارد موبایل مذکور دارای ۴ دوربین ( ۲ واحد در پشت و ۲ واحد درجلوی دستگاه) خواهد بود.  این در حالی است که با توجه به مشخصات گفته شده، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دستگاه چندان جالب توجه نیست.  

یکی از نکات جالب این موبایل، یک صفحه مغناطیسی کشویی است که دوربین های سلفی روی آن قرار دارد. کاربر با لغزندان نمایشگر به سمت پایین می تواند به تماس پاسخ دهد. مشابه این ویژگی  در موبایل های Oppo Find X و Honor Magic۲ نیز وجود دارد.

پشت دستگاه دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید انگل و تله فتو قرار دارند. دوربین های سلفی دستگاه نیز به ترتیب ۲۴ و ۲ مگاپیکسل هستند.

همچنین دوربین های پشت و جلو  دستگاه مجهز به سیستم های هوش مصنوعی مختلف برای ادیت عکس، حالت پرتره و نورپردازی خواهند بود.

سه نسخه از این موبایل با RAM  شش یا هشت گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی یا RAM هشت گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ مگابایتی عرضه می شود. همچنین یک نسخه با RAM ۱۰ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز در این مراسم رونمایی شد.