هواوی در حالی از محصولات جدید خود سری Mate 20 رونمایی کرده که این محصولات، قابلیت‌های متنوع و البته جذابی را پیش روی مشتاقان قرار داده‌اند. بررسی اولیه این محصولات از سوی معتبرترین کارشناسان و وب‌سایت‌ها، به شکل کامل‌تری، وضعیت و جایگاه این دستگاه‌های هوشمند را نشان خواهد داد.

در بازار کنونی، گوشی‌های هوشمند از عملکرد و قابلیت‌های سطح بالا و پیشرفته‌ای بهره‌مند شده‌اند. همین امر باعث شده ارائه قابلیت‌های جدید و همراه با نوآوری، به گزینه‌ای دشوارتر برای شرکت‌های سازنده تبدیل شود. هواوی در محصولات جدید خود  سری Mate 20 مجموعه‌ای از گزینه‌های جذاب و همراه با نوآوری نظیر دوربین سه‌گانه با لنزهای سوپروایدانگل، قابلیت استفاده از شارژ بی‌سیم معکوس، اولین پردازنده موبایلی هوش مصنوعی توسعه یافته برپایه فناوری ۷ نانومتری و کارت‌ حافظه نانو را ادغام کرده است. با این تفاسیر، اظهارنظر کارشناسان خبره و وب‌سایت‌های مطرح فعال در حوزه بازار گوشی‌های هوشمند، بیش از پیش جذاب خواهد بود.

 

بررسی اولیه Huawei Mate 20 Pro: همه‌چیز در یک چیز

کارشناس وب‌سایت Forbes در توصیف محصول جدید هواوی می‌گوید: «بعد از آزمایش Huawei Mate 20 Pro (و گوشی جدید استاندارد این شرکت با قدرتی کمی پایین‌تر یعنی Mate 20) در فاصله یک ساعت مانده به رونمایی از این محصول، مطمئن هستیم که هیچ گوشی هوشمندی در سال جاری نمی‌تواند تنوع قابلیت‌ها را مشابه با این محصول جدید هواوی ارائه کرده یا در آینده ارائه کند.»

«Mate 20 Pro هیچ سازشی در هیچ یک از بخش‌ها ندارد. این محصول می‌تواند با شارژر ۴۰ واتی همراه دستگاه، با سرعت بالا شارژ شود. پردازنده این محصول نیز یک نسل کامل جلوتر از اسنپ دراگون ۸۴۵ است. ناچ یا همان بریدگی بالای صفحه‌نمایش نیز با استفاده از یک سیستم واقعی تشخیص چهره، متعادل‌تر شده است. این محصول با سه دوربین تجهیز که هریک استفاده متفاوتی دارند. این گوشی هوشمند به همراه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود و از بیشترین ظرفیت باتری در میان گوشی‌های موجود در بازار بهره می‌برد.»

https://www.forbes.com/sites/bensin/2018/10/16/huawei-mate-20-pro-hands-on-everything-but-the-kitchen-sink/#52079a7671e4

 

پرچمدار جدید شرکتی که از اپل سبقت گرفت

بلومبرگ نیز در بررسی خود اینچنین به پرچمدار جدید هواوی اشاره می‌کند:« این گوشی هوشمند دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که هنوز در هیچ یک از محصولات پرچمدار از شرکت‌های رقیب به چشم نمی‌خورد: در حالی که اپل ترکیب دو دوربینه را در پشت گوشی‌های خود به گزینه‌ای متداول تبدیل کرده است، مدل جدید عرضه شده توسط هواوی، سه دوربین در این بخش دارد که هریک با همکاری مشترک با متخصصان Leica توسعه یافته است. علاوه بر این، از سنسور تشخیص اثرانگشت در داخل صفحه‌نمایش استفاده شده است که در مقابل گزینه ادغام این المان در پایین صفحه‌ یا پشت گوشی قرار می‌گیرد- راهکاری که سامسونگ برای ارائه نوآوری در گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به کار بسته است اما هنوز جای خالی آن در محصولاتی که در ابعاد تجاری به بازار عرضه می‌شوند احساس می‌شود.»

Thomas Husson تحلیلگر Forrester  معتقد است تخصص و مهارت هواوی در حوزه سخت‌افزار، چشمگیر است اما برند آن مانعی برای تبدیل شدن آن به پیشتاز بازار در ابعاد جهانی است. در صورتی که هواوی بتواند مدیریت را به نحوی انجام دهد تا شخصیت برند خود را ارتقا دهد، معتقدم این شرکت چینی همچنان می‌تواند سهم خود را از بازار افزایش دهد. این امر به ویژه در اروپا و به طور ویژه در مقابل سامسونگ، به چشم خواهد آمد.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-16/smartphone-maker-that-overtook-apple-reveals-new-flagship-device

 

 

اولین نگاه به Huawei Mate 20 Pro: پرقابلیت‌ترین گوشی که استفاده کرده‌ام

Max Parker از وب‌سایت Truseted Reviews در این خصوص می‌گوید: « Mate 20 Pro در میان محصولاتی که من استفاده کرده‌ام از جمله گوشی‌های هوشمندی است که از بیشترین تعداد قابلیت‌ها بهره‌مند شده است و در این بین، من عاشق امتحان کردن قابلیت‌های جدید در این محصول هستم. اسکنر تشخیص اثرانگشت ادغام شده در صفحه‌نمایش از جمله المان‌هایی است که به بازار آینده تعلق دارد و قابلیت جذاب دیگری – که شاید چندان کاربردی نباشد – کمک کردن به افراد دیگر برای شارژ کردن گوشی‌هایشان با عملکردی است که گوشی شما به عنوان یک شارژر بی‌سیم ارائه می‌دهد.

این قابلیت‌های هوشمندانه را با دوربینی با عملکرد عالی و سرعت پردازنده Kirin 980 ترکیب کنید تا آنچه که می‌تواند بهترین گوشی هوشمند اندرویدی سال باشد را در اختیار داشته باشید.»

https://www.trustedreviews.com/reviews/huawei-mate-20-pro

 

 

Mate 20 Pro با سنسور اثرانگشت ادغام شده در صفحه‌نمایش

Wood سرپرست بخش تحقیقاتی CCS Insight در خصوص محصولات جدید هواوی می‌گوید:«این دستگاه‌های جدید، نگرانی فوق‌العاده برای شرکت‌های رقیب تولیدکننده گوشی‌های هوشمند خواهند بود» ما معتقدیم قابلیت‌های مرتبط با دوربین، خود را به عنوان ستاره مجموعه قابلیت‌ها در دستگاه‌های جدید معرفی خواهند کرد. در این بین باید به محصول خاص هواوی یعنی Mate 20 Pro اشاره کرد. در صورتی که این محصول بتواند عملکرد P20 Pro را تکرار کند تا سطح بیشتری وضعیت رو به رشد هواوی را به عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند با عملکرد فوق‌العاده دوربین به تصویر می‌کشد.

https://www.theguardian.com/technology/2018/oct/16/huawei-mate-20-pro-launches-in-screen-fingerprint-sensor

 

 

Huawei Mate 20 Pro پادشاه جدید بازار گوشی‌های هوشمند

Gulfnews در این خصوص می‌گوید: «با عملکرد فوق‌العاده باتری، ظرفیت بالای باتری، سنسور تشخیص اثرانگشت ادغام شده در صفحه‌نمایش و قابلیت چشم‌نواز شارژ معکوس، Mate 20 Pro تمامی قابلیت‌ها را به سطح جدیدی ارتقا داده است.»

«در سال ۲۰۱۸ میلادی ما پیوسته سوال می‌کنیم که نوآوری چیست و برندها چگونه هزینه‌های بالا برای گوشی‌های هوشمند تولیدی خود را توجیه می‌کنند. هواوی از فرصت معرفی سری Mate 20 استفاده کرده تا به مشتریان ثابت کند این گوشی‌های هوشمند نه‌تنها قیمت‌های سرسام آوری ندارند بلکه می‌توانند نوآوری‌های فراوانی داشته و با همین قیمت‌ها هم پیشتاز رقابت باشند. با بهره‌گیری از دوربین فوق‌العاده، باتری با ظرفیت بالا، سنسور تشخیص اثرانگشت ادغام شده در صفحه‌نمایش و قابلیت فوق‌العاده شارژ بی‌سیم، Mate 20 Pro مثالی برای این رویه است.

https://gulfnews.com/business/sectors/technology/huawei-s-mate-20-pro-the-new-king-of-smartphones-1.2290061

 

 

Huawei Mate 20 Pro: آنچه که iPhone XS باید ارائه می‌داد!

Andrew Williams نیز نظر جالبی دارد: «این شرکت چینی همچنان به روند بهبود فناوری‌ها در محصول جدید خود یعنی Mate 20 Pro ادامه داده است. این گوشی هوشمند از پیشرفته‌ترین پردازنده‌ای که تاکنون در گوشی‌های اندرویدی شاهد بوده‌ایم بهره‌مند شده و قابلیت شارژ بی‌سیم دو طرفه و دوربینی با آرایه‌های متنوع و فوق‌العاده را در مقابل کاربران قرار داده است.»

«شاید چندین و چند سال زمان صرف شده باشد اما هواوی حالا از موقعیتی ویژه برخوردار است. Huawei P20 Pro به همراه مد دوربین ویژه شب مجهز به هوش مصنوعی این محصول، نتایجی را به همراه داشته است که باعث شده اپل برندی آماتور به نظر برسد.

https://www.wired.co.uk/article/huawei-mate-20-pro-vs-iphone-xs

 

 

بررسی Huawei Mate 20 Pro: مجهز به مجموعه‌ای از نوآوری‌ها و اصالت

Independent اینچنین گزارش می‌دهد: «قابلیت‌های فراوانی از دوربین با کیفیت بالا تا ویژگی چشم‌نوازی نظیر سنسور تشخیص اثرانگشت ادغام شده در صفحه‌نمایش یا قابلیت جذاب شارژ بی‌سیم معکوس وجود دارند که در لیست المان‌های دوست‌داشتنی Mate 20 Pro قرار می‌گیرند.»

https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/huawei-mate-20-pro-review-specs-price-release-date-wireless-charging-ai-camera-a8586381.html

 

 

رقیب جدید iPhone XS با قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس

CNBC در گزارش خود اینچنین به پرچمدار جدید هواوی و ساعت هوشمند Huawei Watch GT اشاره می‌کند:«هواوی بازی را در بخشی از بازار آغاز کرده که در حال حاضر اپل و سامسونگ برندهای غالب آن هستند. این شرکت به دنبال آن است تا توانایی خود را در تولید دستگاه‌های سطح بالا و همراه با نوآوری نشان دهد. هواوی در این مسیر، خیلی سریع به دنبال توسعه سیاستی برای ارائه قابلیت‌های پیشرفته بوده است.»

https://www.cnbc.com/2018/10/16/huawei-mate-20-pro-specs-price-reverse-wireless-charging.html

 

 

Huawei Mate 20 Pro و Mate 20: گزینه‌هایی برای سرقت طوفان iPhone XS

Techradar درباره پرچم‌دار سال 2018 هوآوی این طور می‌گوید: «دو پرچمدار جدید هواوی، بهترین فناوری‌هایی را که این برند می‌تواند ارائه دهد پیش روی مشتاقان قرار داده‌اند. با قابلیت‌های سطح بالایی که Mate 20 Pro با این سطح قیمتی ارائه کرده‌ است، اگرچه هنوز قیمت دقیق را برای اکثر بازارهای جهان نمی‌دانیم مطمئن هستیم که این محصولات در میان با ارزش‌ترین گوشی‌های حاضر در بازار قرار می‌گیرند.»

https://www.techradar.com/news/huawei-mate-20-pro-and-mate-20-arrive-to-steal-iphone-xs-and-note-9-thunder

 

 

Huawei Mate 20 Pro با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی‌های دیگر

Engadget نیز درباره Mate 20 Pro نوشته : لنزهای سوپر واید انگل جدید، در مقایسه با دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، المان‌های بیشتری را در مقابل شما قرار می‌دهند. نیازی نیست یادآوری کنیم که نتایج فوق‌العاده خوبی را از این سیستم سه دوربینه، زمانی که بتوانیم بررسی دقیق‌تری داشته باشیم انتظار داریم.

https://www.engadget.com/2018/10/16/huawei-mate-20-pro-hands-on/