به گزارش پارس نیوز، 

یکی از پرطرفدارترین پیام رسان های که در بین کاربران ایرانی و خارجی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است پیام رسان تلگرام می باشد. حتی اگر خیلی اهل شبکه های اجتماعی هم نباشید، حتما اسم تلگرام به گوشتان خورده است. اگر در فضای مجازی فعال هستید، حتما از این پیام رسان پر طرفدار استفاده کرده اید. در کاملترین آپدیت تلگرام مشکلات جزئی رفع شده و سرعت برنامه نیز بالا رفته. همانطور که می دانید در نسخه های اخیر این برنامه، قابلیت تغییر از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر، اضافه شده است. اگر شما هم دارای دو شماره مختلف هستید و می خواهید از هر دو شماره برای عضویت در تلگرام استفاده کنید، اکنون با دانلود این نسخه می توانید به این امکان دسترسی پیدا کنید.  از امکانات دیگر این برنامه می توان به ایجاد چت روم با 200 نفر عضو، حفظ حریم خصوصی با استفاده از رمزنکاری حرفه ای، امکان ارسال و دریافت انواع فایل، اعم از عکس ها، ویدئو ها و گیف ها و همچنین انواع فایل ها با فرمت های مختلف تا سقف یک گیگ و امکانات بسیار دیگری که این برنامه را به صدر بهترین پیام رسان ها، تبدیل کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر تا کنون این برنامه پرطرفدار و فوق العاده را دانلود نکرده اید، هر چه سریعتر این برنامه را دانلود کنید و از امکانات بی نظیر و جدید آن بهره مند شوید. رابط کاربری بالا این برنامه می تواند دلیل دیگر محبوبیت این برنامه  در میان کاربران باشد. این برنامه برای سیستم عامل آندروید و ios عرضه شده است و همچنین از طریق نسخه تحت وب نیز قابل دسترس تمام کاربران می باشد.

1222

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای محبوب در شبکه های اجتماعی، نرم افزار توییتر است. این نرم افزار که به شکل یک پرنده است، دارای امکانات جالبی می باشد. این نرم افزار سال هاست که جز برترین نرم افزارها می باشد. با دانلود نرم افزار توییتر، می توانید از طریق تلفن همراه و یا تبلت خود، توییت ارسال کنید و همچنین توییت های ارسال شده دیگران را نیز بخوانید آن را لایک کنید و یا به اشتراک بگذارید. قابلیت تایم لاین، ویژگی ایجاد پروفایل و ویرایش آن و همچنین نوشتن بیوگرافی، قابلیت تغییر پوسته به پوسته دلخواه، امکان ویرایش در رنگ و نور عکس ها، قابلیت چت با دوستان و قابلیت های فوق العاده دیگری که با دانلود این برنامه می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. در جدیدترین آپدین این برنامه، برخی از مشکلات جزئی رفع شده و سرعت عملکرد این نرم افزار نیست تا حد زیادی بالا رفته است. با دانلود این برنامه، کاربر یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پیام رسان شوید و از امکانات متفاوت آن لذت ببرید.

اینستاگرام این روزها به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. کم تر کسی است که اسم این برنامه را نشنیده باشد. این برنامه با قبالیت های کاربردی خود، کاربران بسیار زیادی را از سر تا سر دنیا به خود جذب کرده است. در جدیدترین آپدیت اینستاگرام، قابلیت جدید به نام IGTV افزوده شده است. با استفاده از این قابلیت دیگر برای به اشتراک گذاشتن ویدئو ها محدودیتی وجود ندارد. همانطور که می دانید، برای به اشتراک گذاشتن ویدئو ها در این برنامه، تنها قادر به ارسال ویدئوهای یک دقیقه ای بودید. علاوه بر این، در آخرین نسخه این برنامه، می توانید در قسمت دایرکت، GIF ارسال کنید. اینستاگرام با بیش از 200 میلیون کاربر، توانسته کاربران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر جهان، جذب خود کند. این برنامه مانند بسیاری از برنامه های دیگر، هم برای سیستم عامل آندروید و هم برای IOS عرضه شده است. کاربران همچنین می توانند، از طریق مرورگر خود وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شود، اما دسترسی به امکانات این برنامه نسبت به اپلیکیشن آن محدود تر است. این برنامه با قابلیت های جذابی که در بخش استوری خود در اختیار کاربران خود قرار داده است، کاربران بیشتری را جذب استفاده از این برنامه کرده است. قابلیت لایو این نرم افزار، یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز این برنامه است.

123558

 

 بعد از فیلتر شدن تلگرام و عدم دسترسی کاربران به این برنامه محبوب، تلگرام API خود را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران خود قرار داده و این موضوع برنامه نویسان را برآن داشته تا با ساتفاده از این API، برنامه های  جایگزینی برای این برنامه ایجاد کنند. یکی از برنامه هایی که می توان آن را به راحتی رقیب تلگرام دانست، هاتگرام است. با دانلود نسخه رسمی هاتگرام ، می توانید نه تنها به امکانات مشابه تلگرام دسترسی داشته باشید، بلکه امکانات بیشتری از جمله پشتیبانی از زبان فارسی علاوه بر زبا اصلی خود برنامه، امکان نشان دادن کاربران آنلاین، پشتیبانی از تاریخ خورشیدی، امکان دسته بندی کردن پیام ها به گروه ها ، کانال ها، ربات ها، و دیگر کاربران، قابلیت نمایش استیکر قبل از ارسال آن و ویژگی های بسیار دیگری که این برنامه را به یکی از مجبوب ترین و پرطرفدار ترین برنامه های رایگان، تبدیل کرده است. با استفاده از ویژگی رمزگذاری در این برنامه، می توانید با خیالت راحت با دوستان خود گفت و گو کنید و عکس ها و ویدئوهای خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. همچنین سرعت بالای این برنامه در نسخه های اخیر، مشکلات این برنامه را به حداقل رسانده است. اگر شما نیز به تلگرام دسترسی ندارید، با دانلود این برنامه می توانید به ویژگی هایی بیش از تلگرام دسترسی پیدا کنید و از محیط جذاب و زیبا این برنامه لذت ببرید. اپلیکیشن هاتگرام، برای کاربران سیستم عامل آندروید عرضه شده است.