به گزارش پارس نیوز، 

راز این مکعب عجیب و غریب

 

ما بالاخره فهمیدیم که این مکعب زمانی که با آب ترکیب شود چه اتفاقی می افتد ، این مکعب طی چند وقت اخیر در بازی ظاهر شد و راه خود را از جزیره ای در داخل بازی آغاز کرد و زمانی که به منطقه رودخانه دار رسید آن را به طور کامل تغییر داد. حالا به جای مکعب ، یک دریاچه با حالت پرشی شکل گرفته است و رنگ این دریاچه همانند مکعب بنفش رنگ است. زمانی که شما به جزیره برسید آن را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

 

تاثیرات این مکعب عجیب و غریب در بازی

این اولین تاثیرگذاری این مکعب در بازی نیست و از اولین باری که راه خود را در این جذیره آغاز کرد اتفاق های عجیبی مانند ، زمان های بدون جاذبه ، علامت های سوخته روی زمین و حتی نابودی ساختمان ها را به همراه داشته است. یک بار در حرکتی فراموش نشدنی سازنده های خود را نیز به مشکل انداخت و زمینی که برای مسابقات فینال بود را تبدیل به زمینی بدون جاذبه کرد و سازندگان بازی مجبور شدند تا دوباره این مرحله را برگزار کنند اما می توان گفت که این تغییرات جز بزرگترین تغییرات این مکعب عجیب و غریب از زمان پدیدار شدن آن است.

آغاز فصل ششم و راز منشا این مکعب عجیب و غریب

قطعا در روزهای آینده این مکعب پاسخگوی سوالات بیشتری خواهد بود. فصل ششم بازی Fortnite از هفته آینده شروع خواهد شد و بالاخره منشا این مکعب نمایان خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این مکعب به طور کامل ذوب یا اینکه در زیر سطح این دریاچه مخفی شده باشد ولی به زودی راز این شرکت نمایان خواهد شد.

در این بین کاربران بازی Fortnite می توانند از بخش پرشی به صورت تفریحی استفاده کنند و فعلا از پرش روی آن لذت ببرند و در آینده خواهیم دید که این دریاچه به چه چیزی تبدیل خواهد شد.

شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به آینده این مکعب با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و حدس بزنید که سرانجام این مکعب چه خواهد بود.