به گزارش پارس نیوز، 

دیگر محدودیتی برای اضافه کردن هشتگ ها وجود نخواهد داشت و کاربران می توانند به میزان دلخواه خود هشتگ ها را اضافه کنند.

کاربرد هشتگ ها در افزونه جدید

اگر شما می خواهید میزان فالوئرهای خود را بدون نمایش هشتگ ها افزایش دهید ، می توانید از این افزونه به خوبی سود ببرید. این افزونه به شما اجازه می دهد تا بتوانید به میزان دلخواه خود هشتگ به پست خود اضافه کنید و در نهایت این هشتگ ها را پنهان کنید و بعد پست خود را نمایش دهید. البته اینستاگرام فعلا روی این افزونه آزمایشاتی انجام داده است و زمانی که از کارایی آن اطمینان حاصل کند امکان دارد از این افزونه به صورت عمومی رونمایی کند.

توضیحات توسعه دهنده مشهور

یکی از توسعه دهنده های مشهور جهان اسکرین شات تازه ای از این افزونه به نمایش گذاشته است که نشان می دهد تعداد زیادی هشتگ به پست خود اضافه کرده و در نسخه انتشار یافته این پست اثری از هشتگ ها دیده نمی شود.

نمونه ای از پست ایشان را بدون وجود هشتگ ها مشاهده می کنید :

افزونه Geofencing

این توسعه دهنده همچنین از افزونه ای به نام Geofencing رونمایی کرده است که نشان می دهد برنامه اینستاگرام روی این موضوع نیز کار می کند ، این افزونه به کاربر اجازه می دهد که بتواند میزان نمایش موقعیت مکانی خود را محدود کند و تعداد خاصی از آنها نمایش داده شود. این افزونه می تواند کاربرد بسیار زیادی برای کمپانی ها و برندها داشته باشد زیرا می توانند محدوده فعالیت خود را بهتر از قبل مشخص کند.

افزونه هشتگ ها کابردی برای کاربران

این افزونه هشتگ ها می تواند کمک بزرگی به اینفلوئنسر یا افرادی که به دنبال افزایش ممبر هستند کند تا بتوانند صفحه خود را پربازدیدتر و بهتر کنند. به دلیل اینکه این افزونه در حالت آزمایشی است هنوز معلوم نیست که این افزونه به صورت عمومی رونمایی شود یا خیر و حتی امکان دارد که این افزونه اصلا به برنامه اضافه نشود.

باید دید که در آینده چه اتفاقی برای این افزونه خواهد افتاد و برنامه اینستاگرام چه تصمیمی در مورد این افزونه خواهد گرفت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.