به گزارش پارس نیوز، 

شما در به روزرسانی جدید این برنامه می توانید از استوری های اینستاگرام خرید کنید. این شرکت زودتر از تولید برنامه فروشگاه اختصاصی خود از این افزونه رونمایی کرده است و کاربران به راحتی می توانند از طریق این افزونه جدید و جذاب خرید آنلاین داشته باشند. این کمپانی بزرگ امروز اعلام کرد که صفحه ی فروشگاه این شرکت به زودی به بخش جستجو اضافه می شود و کاربران می توانند از فروشنده های مختلف خرید آنلاین داشته باشند.

روش خرید جدید با استفاده از این افزونه جدید و جذاب

اینستاگرام قابلیت تازه ای را هم برای فروشندگان ارائه کرده است ، آنها می توانند استیکر مخصوص به محصول خود را در استوری صفحه کسب و کار خود اضافه کنند تا خریداران تنها با کلیک روی محصول موردنظر خرید خود را انجام دهند.

فعالان کسب و کار در برنامه اینستاگرام

خرید محصول به سرعت تبدیل به محبوب ترین فعالیت در این برنامه پرطرفدار شده است. این کمپانی امروز اعلام کرده است که حدود 90 میلیون نفر تگ های مربوط به خرید محصول را جستجو کرده اند. بیش از 25 میلیون اکانت کسب و کار هم اکنون در اینستاگرام فعالیت دارند و دو میلیون از آنها با استفاده از فیسبوک تبلیغات خود را انجام می دهند.

آینده نگری اینستاگرام

با توجه به تمام این اتفاقات این شرکت تصمیم گرفته است از فروشگاه اختصاصی خود در چند ماه آینده رونمایی کند. هنوز زمان رونمایی از این فروشگاه مشخص نیست و حتی امکان دارد که اینستاگرام قبل از عرضه این پروژه از ارائه آن صرف نظر کند.

با این وجود این شرکت تمرکز خود را روی داد و ستد آنلاین قرار داده است. برنامه اینستاگرام در سال 2016 برای اولین بار از افزونه های خرید خود رونمایی کرد و در ماه مارچ سال گذشته این پروژه را گسترده تر کرد.

برنامه اینستاگرام در ماه ژوئن این پروژه افزونه فروشگاه را آغاز کرد و از آن زمان طرح های آزمایشی زیادی را پشت سر گذاشت تا بتواند این افزونه راه به برنامه محبوب و جذاب خود اضافه کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.