به گزارش پارس نیوز، 

، برخی از کاربران، بازی‌های موبایلی را قبل از خواب انجام می‌دهند و برخی دیگر عادت دارند سایت‌های خبری و کانال‌های مختلف را رصد کنند، چرا که در طول روز فرصت کافی برای این کار نداشته‌اند.

این نور آبی چه مشکلاتی را در بر دارد ؟

آنچه مسلم است اینکه نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش گوشی یا تبلت، می‌تواند باعث خستگی چشم، خشکی و درنهایت درد چشم شود. این نور آبی علاوه بر مشکلات چشمی می‌تواند سبب اختلالات خواب نیز بشود. درواقع نور آبی باعث فشار به چشم و تداخل در ترشح هورمون ملاتونین می‌شود.

 

نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care

 اما نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care می‌تواند بخش عمده این مشکلات را حل کند. این نرم افزار نور آبی را فیلتر می‌کند و باعث کاهش فشار وارد شده به چشم کاربر می‌شود. این نرم افزار ساده، عملکردی بسیار مؤثر دارد و می‌تواند شدت فیلتر نور را به دلخواه کاربر تنظیم کند. نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care با دستگاه‌های اندرویدی سازگار است و به‌همین دلیل راحت می‌توان از آن استفاده کرد.

فعال کردن و غیر فعال کردن فیلتر

ازسوی دیگر می‌توان براحتی این فیلتر را فعال یا غیرفعال کرد پس در طول روز این فیلتر از روی گوشی برداشته می‌شود و کاربر براحتی و بدون دردسر می‌تواند از گوشی یا تبلت خود استفاده کند. اگر شما هم علاقه‌مند به نصب این نرم افزار روی گوشی خود هستید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید.