به گزارش پارس نیوز، 

این تصاویر با نشان دادن ابعاد گوشی هوآوی میت 20 پرو نشان می دهد که این پرچم دار صفحه نمایش 6.25 اینچی با لبه های خمیده دارد و خبری از پرچم دار 6.9 اینچی نیست. این طراحی هنوز به صورت رسمی توسط کمپانی هوآوی اعلام نشده و به نظر می رسد باید منتظر خبر های بعدی برند هوآوی باشیم. شاید معتبر ترین خبر در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند را باید بریدگی بسیار زیبای صفحه نمایش در بخش ناچ دانست که شامل دوربین سلفی و سنسور های مربوط با قابلیت تشخیص چهره می شود. با این شرایط بدون شک روز های بسیار جذابی را تا اواسط ماه برای این گوشی هوشمند هیجان انگیز تجربه خواهیم کرد و باید منتظر خبر های رسمی هوآوی باشیم.

گوشی هوشمند هوآوی میت 20 پرو چه قابلیت های دارد؟

پرچم دار جدید برند هوآوی هوشمند دارای رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ و از پنل صفحه نمایش آمولد کمپانی سامسونگ ساخته شده است. هوآوی در بخش پردازنده از کایرین ۹۸۰ که بر پایه معماری هفت نانومتری تشکیل شده استفاده کرده است. این پردازنده جدید، نسخه تکامل یافته از کایرین ۹۷۰، قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر هوآوی است. برند هوآوی  قرار است در این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده کند. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در نسخه میت 20 پرو نشان از باتری بهتر درمقایسه با سال های گذشته ی هواوی دارد. این کمپانی چینی از ابتدا بر روی فبلت های خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را استفاده می کرد و اکنون یک جهش بسیار خوب در بخش باتری شکل گرفته است.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز شاهد یک محفظه برای سه دوربین اصلی هستیم و در کنار این سه لنز فلاش ال ای دی وجود دارد. ترکیب سه لنز گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو مانند نسخه قبلی است و شاهد حضور لنز رنگی، سیاه و سفید و تله فوتو است.

هوآوی در این نسخه از گوشی های خود از رابط کاربری EMUI 9 به همراه اندروید بهره می برد. به نظر می رسد برند هوآوی قصد دارد از شارژر بی سیم جدید تری برای این گوشی هوشمند استفاده کند و با عرضه این شارژر به رقابت با کمپانی سامسونگ بپردازد.