به گزارش پارس نیوز، 

در عصر حاضر بر خلاف سال های، پیش انتظار کاربرانِ گوشی های هوشمند از نرم افزارهای ارتباطی افزایش پیدا کرده و دیگر نرم افزاری که تنها قابلیت ارسال متن ساده را داشته باشد مورد استقبال قرار نمی گیرد. به این دلیل برنامه های متعدد و زیادی طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شدند که کاربران می توانند با بررسی انواع متفاوت اپلیکیشن های ارتباطی و مقایسه امکاناتی که در آنها وجود دارد، بهترین گزینۀ مد نظر خود را انتخاب نموده و از آن استفاده نمایند. یکی از نرم افزارهایی که میتواند در این زمنیه حرفی برای گفتن داشته باشد جدیدترین نسخه مسنجر لاین است. این برنامه توسط کشور ژاپن برای انواع سیستم عاملهای موبایل طراحی شده است و از رابط کاربی ساده برخوردار است.

شما در لاین همانند سایر برنامه هایی که در رده شبکه های اجتماعی می باشند امکان ساختن گروه را دارید که طبیعتاً می توانید کلیه افرادی که در فهرست مخاطبین تلفن همراه شما ذخیره شده اند و یا تعدادی از آنان را به  گروه های مد نظر خود اضافه نمایید. همچنین زمان نصب نرم افزار لاین، این امکان وجود دارد که پیامکی برای کلیه مخاطبین شما در دفتر تلفن گوشی تلفن تان برای آنها ارسال شده و به لاین دعوت شوند.

طبیعتا شما به عنوان یک کاربر تلفن همراه به برنامه هایی بیش از یک مسنجر نیاز دارید. مثلا یکی از برنامه های پر کاربردی که بر روی گوشی های همراه لازم است برنامه ای برای مدیریت فایلها و یا انتقال اطلاعات بین دستگاههای مختلف است که اتفاقا فاصله چندان زیادی هم با هم ندارند. برای انتقال اطلاعات میتوانیم برنامه ای نظیر دانلود نرم افزار زاپیا را مثال بزنیم. این برنامه میتواند با استفاده از وایرلس موجود بر روی گوشیهای همراه و همچنین کامپیوترهای شخصی به انتقال فایلها و تبادل اطلاعات بپردازد. این انتقال توسط سرعت وایرلس محدود میشود که البته این محدودیت در مقایسه با انتقال اطلاعات با استفاده از بلووتوث و مادون قرمز چیزی نیست و میتوان گفت که از نظر سرعت بسیار بالاتر است. در مواردی هم زاپیا توانسته است رقبای قدرتمند خود چون برنامه شیریت را پشت سر بگذارد.

sfs3

اگر هم به دنبال برنامه ای برای مدیریت اطلاعات روی گوشی خود وحافظه آن هستید میتوانیم برنامه قدرتمند فایل منیجر را پیشنهاد کنیم که به جرات میتوان گفت هیچ چیزی کم ندارد و تمام آن چیزی که شما برای مدیریت دستگاه خود نیاز دار ید در اختیارتان قرار میدهد. از اعمال ساده ای چون کپی و انتقال محتوای حافظه تا پشتیبان گیری و انتقال اطلاعات به دستگاههای دیگر را میتواند برای شما انجام دهد. حتی در درون خود برنامه ای برای باز کردن فایلهای فشرده و پخش فایلهای ویدئویی و صوتی نیز دارد.

gfgdfg

در صورتی که برای انتقال پیام به دوستان خود هنوز به برنامه ای نظیر لاین اعتقاد ندارید و از آنجایی که قبلا از تلگرام استفاده میکردید هم اکنون با مشکل فیلترینگ روبرو هستید، میتوانیم تعدادی از نسخه های غیر رسمی آن نظیر آخرین نسخه آپدیت فیلگرام، تلگرام طلایی و دانلود هاتگرام را به شما پیشنهاد کنیم. کلیه این برنامه از API تلگرام که به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است استفاده میکنند و از طریق آن میتوانند مستقیما به سرور تلگرام متصل شوند و اطلاعاتی که شما در اکانت خود داشته اید را برای شما بازیابی نمایند.  این نسخه ها به عنوان نسخه های بدون فیلتر تلگرام نیز شناخته میشوند که علاوه بر امکانات اصلی تلگرام، امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار میدهند و آنها را به نسخه های محبوب تبدیل کرده است. مثلا شما میتوانید پیامهای خود را دسته بندی کنید و یا اینکه در همه کانالهای تلگرام بدون اینکه حتی عضو آنها باشید به جستجو بپردازید. البته باید دقت کنید که این نسخه های غیر رسمی را از هر سایت و منبعی دانلود نکنید چرا که ممکن است فایلهای آنها به بدافزار آلوده باشند و حریم خصوصی، امنیت اطلاعات و حتی سخت افزار دستگاه شما را مورد مخاطره قرار دهند.