به گزارش پارس نیوز، 

روش کار با این استیکر همانند ایجاد نظرسنجی در بخش استوری است ولی با این تفاوت که شما این نظرسنجی را برای افراد انتخابی خود ارسال می کنید.

هر فردی که در این نظرسنجی وجود داشته باشد می تواند در قالب یک گروه این نظرسنجی را مشاهده کنند.البته از یک ویژگی دیگر در این برنامه رونمایی شده که نمی توان اسم آن را به روز رسانی نامید ولی قابلیت بی صدا شدن پست های دوستان می تواند کاملا کاربردی باشد.شما می توانید از این افزونه نظرسنجی شخصی برای مهمانی های خود یا عکس های دوستان صمیمی استفاده کنید.

افزونه نظرسنجی از اکتبر (مهر) سال گذشته به این برنامه اضافه شد و از آن زمان این سیستم نظرسنجی به محبوبیت بالایی در برنامه اینستاگرام دست یافت.اینستاگرام با افزونه های جدید خود تلاش کرده تا تعامل بین کاربران را افزایش دهد.

همانند دیگر افزونه های اینستاگرام این به روز رسانی فعلا برای بعضی از کاربران اندروید و iOS قابل استفاده می باشد.

توضیحاتی در مورد اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سان فرانسیسکو توسعه یافت. مایک کرایگر معتقد بود که پروژه Burbn شبیه به برنامه فوراسکوئر است با این تفاوت که قابلیت‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد. سپس تمرکز پروژه Burbn برای اشتراک‌گذاری تصاویر ادامه یافت. واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه   Instant Camera و Telegram به معنی پیام‌رسانی فوری از طریق عکس و دوربین است.

نسخه نخستین اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.

اینستاگرام از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.

پشتیبانی این نرم‌افزار کاربردی برای آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ و گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید برقرار است. همچنین نرم‌افزار کاربردی شخص ثالث اینستاگرام برای بلک‌بری ۱۰ و گوشی‌های سیمبیان نوکیا در دسترس است.