به گزارش پارس نیوز، 

 موتورولا قیمت پیش فروش محصول زیبای خود را ۳۰۰ دلار در نظر گرفته است. با توجه به قیمت این گوشی هوشمند موتورولا پی ۳۰ تهدیدی بسیار جدی برای میان رده های هواوی خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده گوشی هوشمند پی ۳۰ از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. بریدگی صفحه نمایش یا همان ناچ این روز ها طرفداران بسیاری دارد و به نوعی ساخت گوشی هوشمند با استفاده از این قابلیت فروش خوب گوشی های هوشمند را تضمین می کند. قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز اخبار جالبی را به همراه دارد و خبر از دو لنز دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی می دهد. به طور کلی گوشی هوشمند موتورولا پی ۳۰ ظاهر بسیار خوبی دارد و به دلیل حاشیه های بسیار کم در دو طرف این گوشی هوشمند می توان انتظار یک گوشی هوشمند حرفه ایی را از این برند قدرتمند داشت.

این گوشی هوشمند پی ۳۰ دارای صفحه نمایش ۶.۲ ایچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس است و دوربین های اصلی این گوشی هوشمند شامل دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و پنج مگاپیکسلی است و همچنین موتورولا برای دوربین سلفی از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

موتورولا در این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده خواهد کرد و همچنین رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی  بسیاعملکرد بسیار عالی خواهد داشت. این گوشی هوشمند ۶.۲ اینچی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است و همراه با اندروید ۸.۱ روانه بازار فروش خواهد شد.

گوشی های میان رده بسیاری در حدود قیمت ۳۰۰ دلار در بازار موبایل هستند. پی ۳۰ موتورلا در میان رقبا برتری خاصی دارد و آن هم رم نرم افزاری بالای این میان رده قدرتمند است. اما پی ۳۰ موتورولا یک ضعف خاصی دارد و به نظر باتری این گوشی هوشمند نقطه ضعفی برای این میان رده خواهد بود.

حال باید دید آیا موتورولا در روز های که برند های چینی درگیر برخی مسائل هستند می تواند بازی را به نفع خود به پایان برساند. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا موتورلا می تواند فروش خوبی را برای این سری گوشی های هوشمند رقم بزند یا باز هم باید شاهد عرضه این گوشی هوشمند با یک فروش متوسط باشیم؟