به گزارش پارس نیوز، 

در سال ۲۰۱۸ برترین گوشی هوشمند از نظر دوربین عکاسی هواوی پی ۲۰ پرو است. این گوشی هوشمند عملکرد خیره کننده ایی را در این بخش داشته است و به نوعی اولین بار سه لنز دوربین را در گوشی هوشمند خود استفاده کرده است. این دوربین در شرایط نوری نامساعد تصاویر بسیار خوبی را ثبت می کند و از قابلیت هوش مصنوعی نیز بهره می برد. هواوی البته در این گوشی هوشمند تنهابه پیشرفت دوربین عکاسی اکتفا نکرده است، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش سوپر آمولد از برترین ویژگی های خوب این گوشی هوشمند است. پی ۲۰ پرو شامل لنزهای اصلی ، مونو کروم و لنز تله فوتو است که در سال جاری توانست رقبای بسیاری را کنار بزند و بالاتر از گلکسی اس ۹ پلاس و آیفون ایکس بهترین دوربین عکاسی را برای کاربران اختصاص دهد.

برند نوکیا توانست در سال جاری جایزه خوبی را دریافت کند. در سال ۲۰۱۸ نوکیا ۷ پلاس برترین گوشی مقرون به صرفه از دید کاربران را دست آورد. این گوشی هوشمند که از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می برد، دارای رم نرم افزار ۴ گیگابایتی نیز است. نوکیا هفت پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که این ترکیب بدون شک شرایط مساعدی را برای کاربران به همراه می آورد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش شش اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد که بر خلاف بسیاری از نظرات که انتظار حضور یک گوشی هوشمند همراه را بریدگی صفحه نمایش را داشتند این گوشی هوشمند ظاهری کلاسیک و همیشگی دارد. نوکیا هفت پلاس از اندروید ۸.۱ نیز پشتیبانی می کند که در حال حاضر آخرین نسخه از اندروید برای برند نوکیا است.

در نهایت برترین گوشی هوشمند در این بخش به Honor 10 تعلق می گیرد. این گوشی هوشمند در ظاهری جالب و رنگ های متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرد. گوشی هوشمند Honor 10 از قابلیت هوش مصنوعی بهره می برد و به همین دلیل به آسانی تمام نیاز های کاربران را در طول روز و به عنوان یک کاربر معمولی برطرف خواهد کرد.

در انتها نیز بهتر از به یک سوال پاسخ دهیم که برندگان این بخش چگونه انتخاب می شود؟ برندگان این گوشی های هوشمند از طریق ۵۳ مجله مشهور در ۲۵ کشور جهان انتخاب شده اند. البته انتخاب این مدل ها در میان گوشی های هوشمند بسیار کار سختی است که همه ساله در اختیار کاربران قرار میگیرد.

نظر شما در این موارد چیست؟ بهترین گوشی های هوشمند در بخش های مختلف کدام است و کدام مدل را منطقی ترین خرید گوشی موبایل می دانید؟