به گزارش پارس نیوز، 

 این دستگاه هوشمند با داشتن ۴ سنسور بسیار حساس، میزان رطوبت، کیفیت هوا، صدا و درجه حرارت خانه را اندازه‌گیری کرده و اطلاعات و داده‌های ثبت شده را از طریق گوشی هوشمند به کاربر ارسال می‌کند. این دستگاه علاوه بر این قادر است با اتصال به سایت‌های مرتبط با وضعیت آب و هوا به نوعی پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در منطقه مورد نظر کاربر طی ۷ روز آینده را اعلام و پیشنهادهایی برای تنظیم درجه حرارت مناسب در خانه را ارائه کند. این سیستم برای افراد مبتلا به آسم کاربردی و مفید بوده و می‌توان به کمک آن سلامت را به اعضای بیمار خانواده هدیه داد.

 

راه اندازی این فناوری

این فناوری شیک و زیبا براحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و می‌توان آن را در تمام اتاق‌ها و بخش‌های خانه راه‌اندازی کرد. راه‌اندازی این فناوری بسیار ساده است.

 

سیستم هوشمند از طریق Wi-Fi

شما می‌توانید از طریق Wi-Fi و تنها با فشار یک دگمه، این سیستم هوشمند را راه‌اندازی کنید. با روشن شدن چراغ سبز رنگ، سنسورها فعال شده و به رصد وضعیت سلامت و تهویه خانه مشغول می‌شوند.

 

ویژگی‌های اصلی دستگاه هوشمند

یکی از ویژگی‌های اصلی این برنامه، «زمان بندی» است، چرا که همانند یک دوربین هوشمند، اطلاعات و داده‌ها را ثبت کرده و می‌توان با مراجعه به فولدر ثبت داده‌ها، مروری بر تغییرات حاصله در سلامت خانه طی ۲۴ ساعت گذشته داشته و از میزان کیفیت تغییرات رخ داده آگاه شد. این دستگاه هوشمند در حوزه سلامت خانه با ساعت اپل سازگار بوده و به کاربر این امکان را می‌دهد که به روز‌رسانی و اطلاع‌رسانی را بدون نیاز به گوشی هوشمند دنبال کند. Netatmo یکی از برترین فناوری‌ها در حفظ سلامت خانه به‌شمار رفته و در بازارهای جهانی با قیمتی برابر ۹۸ دلار به فروش می‌رسد.