به گزارش پارس نیوز، 

نور گوشی خود را کم کنید

توصیه می‌کنیم صفحه نمایش گوشیتان را کم نور‌تر کنید و برای حفظ شارژ باتری به صورت بهینه، از حالت روشنایی خودکار استفاده نمایید.

در هوای سرد گوشی خود را شارژ نکنید!

دمای محل شارژ و نگه داری آی فون خود را تا حد امکان به دمای اتاق نزدیک کنید. آی فون خود را در هوای سرد در جیب تان نگه دارید.

هنگامی که هوا خیلی سرد است، آیفون خود را داخل کاور قرار دهید و در زمستان آن را در جایی سرد مثلا ماشین خود، رها نکنید.

برنامه‌ها را باز نگذارید

گاهی اوقات برنامه‌هایی با کدگذاری ضعیف می‌توانند شارژ باتری گوشی تان را مصرف کنند. حتی برنامه‌های بسیار محبوبی همچون فیس بوک و یا یوتیوب دارای اشکالاتی هستند که باعث می‌شود آن‌ها حتی زمانی که در حال استفاده نیستند فعال باشند و یک باتری فول شارژ را در عرض چند ساعت خالی کنند. بنابراین، اگر عمر باتری گوشی تان به طور ناگهانی کم شده است، به قسمت Settings > Battery بروید و به برنامه‌هایی که اخیرا باتری شما را زیاد مصرف کرده اند نگاهی بیاندازید.

افزون بر این ها، اگر به میزان انرژی مصرفی توسط برنامه‌ها در ۲۴ ساعت و یا یک هفته گذشته نگاهی بیاندازید، می‌توانید از نحوه کارکرد برنامه‌ها و آن‌هایی که فعالیت‌های زیادی در پس زمینه دارند مطلع شوید.

سعی کنید برنامه مزاحم را حذف کنید و یا به قسمت Settings > General > Background App Refresh بروید و قابلیت آن برنامه را برای فعالیت در پس زمینه خاموش کنید.

اعلان‌های اضافی را حذف کنید

گاهی وقتی موبایلمان روشن نیست و قفل شده و در گوشه ای قرار گرفته نیز مرتب اعلان دریافت می کند. البته این مورد کمتر اتفاق می‌افتد، اما برخی افراد علت تخلیه باطری گوشی شان فقط اطلاعیه‌های زیادی است که روی نمایشگر می‌آید، در حالی که آیفون آن‌ها قفل می‌باشد و باعث می‌شود که صفحه نمایش به طور مداوم روشن بماند.

حالت آفلاین را فراموش نکنید

اگر قصد رفتن به ناحیه‌ای با سیگنال ضعیف شبکه را دارید، گوشی خود را پیش از سفر به طور کامل شارژ کنید و بهتر است آن را درحالت پرواز (آفلاین) قرار دهید.