به گزارش پارس نیوز، 

در ماه آوریل و همزمان با معرفی نوکیا X6 شرکت HMD Global اعلام کرد که این دستگاه در رنگ های مشکی، آبی و سفید قطبی در اختیار خریداران قرار می گیرد. از امروز نسخه سفید قطبی نوکیا X6 در وب‌سایت JD.com با قیمت 257 برای فروش عرضه می شود.

نسخه سفید قطبی نوکیا X6 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم است. این دستگاه از پنل های شیشه ای با محافظ گوریلا گلس و فریم فلزی بهره می برد. در جلوی این محصول یک نمایشگر 5.8 اینچی IPS LCD قرار گرفته است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با فول اچ دی پلاس بوده و نسبت تصویر آن 19:9 است.

قدرت این محصول شرکت HMD Global را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته است. این دوربین از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. در بخش جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

نوکیا برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است. این کمپانی فنلاندی اعلام کرده در سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید P را برای این گوشی هوشمند عرضه می کند. در این دستگاه از یک باتری 3060 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

در حال حاضر این نسخه به صورت اختصاصی در کشور چین به فروش می رسد. انتظار می رود این دستگاه تحت نام نوکیا 6.1 پلاس در بازارهای جهانی عرضه شود. احتمالا این دستگاه از تاریخ 19 جولای در دسترس کاربران در هنگ کنگ قرار بگیرد.

امروز نوکیا مراسمی را برگزار خواهد کرد. انتظار می رود در این مراسم از گوشی نوکیا X5 به صورت رسمی رونمایی شود (نوکیا X5 در تاریخ 20 تیر ماه معرفی می شود؛ عرضه با قیمت 150 دلار).