به گزارش پارس نیوز، 

در سال ۲۰۱۸ شما می توانید تکنولوژی ها و لوازم جدید فوق العاده ای را در بازار پیدا کنید که می توانند زندگی را برای شما راحت تر گردانند. به هر حال باید وسایلی را انتخاب کنید که بتوانید در منزل یا محل کار از آنها استفاده کنید. هیچ یک از گجت ها بهتر از تلفن های همراه در بازار وجود ندارد. تلفن های همراه جز بهترین ها است؛ هم از نظر بهره وری و ارتباطات و هم از نظر سرگرمی . امروز در کالاسودا قصد داریم تا به بررسی گجت های ارزان قیمت و کاربردی در بازار بپردازیم.

The Amazon Echo

این گجت یکی از مفید ترین گجت های مناسب برای منزل می باشد. اینترنت یکی از مهم ترین مسائل در دنیای مدرن امروزی است که می تواند ما رو به دنیای اطرافمون متصل کند.هرقدر هم دستگاه ها هوشمند تر شدند ، تمرکز بیشتر بر روی وسایلی است که بتوانند بهره وری بیشتری داشته باشند.این گجت قابلیت این رو دارد که می توانید دستورات رو در داخل اون وارد می کنید و به صورت اتوماتیک این دستگاه کارها رو دنبال می کند مانند جستجو در اینترنت ، سفارش از رستوران و تمام کارهایی که میتوان با گوشی انجام داد را با این دستگاه پیگیری کرد. به این دستگاه Alexa نیز می گویند. این گجت آینده نگری دارد و کاربردی نیز است. قیمت تقریبی این دستگاه بین ۴۹.۹۹ دلار و ۱۴۹.۹۹ دلار می باشد.

لامپ های هوشمند

لامپ های هوشمند در سال ۲۰۱۸ کاملاً کاربردی و عالی از خیلی جهات می باشند. این لامپ ها کارایی همانند دیگر لامپ ها دارند اما نکته اصلی این است این لامپ ها از هر نظر برای محیط زیست عالی می باشند. برای شروع این لامپ ها به راحتی به دستگاه ها هوشمند مانند تلفن همراه متصل می شوند.

این لامپ ها به نور سفید فوق العاده ای که دارند به راحتی قابل تنظیم نیز هستند .نورپردازی مناسب با این لامپ ها باعث می شود تا شما فضای بی نظیر رو شکل بدهید و از آن فضا لذت ببرید. اینکه شما می توانید در هر جایی این لامپ ها رو کنترل کنید جز مسائلی است که آنها رو متفاوت نشان می دهد. قطعا این لامپ ها در آینده در بیشتر منازل مورد استفاده قرار خواهند گرفت و شکی نیست که افراد از آنها راضی خواهند بود.