به گزارش پارس نیوز، 

این تصاویر نشان میدهد که کابین خودروی E-Tron آئودی ۲۰۲۰ دارای تکنولوژی بالا و یک صفحه نمایش داخل کابین است. یکی از پیشرفت هایی که کابین این خودرو داشته است، معرفی آینه های کناری مجازی است. این سیستم اختیاری می تواند به جای آینه های شیشه ای بیرونی نصب شود و درون انها دوربین های کوچکی که به خارج درب ها متصل است همراه با صفحه نمایش ۷ اینچی OLED تعبیه شده است. در واقع ائودی با این مفهوم، خودروی کناری را به داخل خودرو آورده و می توانید از داخل به آینه های کناری نگاه کنید.

این پیشرفت نه تنها به زیبایی داخلی خودرو می افزاید، بلکه خارج خودرو نیز بدون آینه های سنتی قدیمی جذاب جدیدی به این خودرو خواهد داد. ائودی ادعا می کند که این آینه های مجازی باعث می شوند که برخورد انها با اطراف ۲-۷ درصد کاهش یاید.

audi.jpg1_

اسکرین دیگری در پشت فرمان برای مشاهده سرعت ، اطلاعات رسانه ای و نقشه فول اسکرین ، میزان سوخت و … است.  خودروی E-Tron دارای یک گرافیک خاص است که مواردی نظیر منطقه و شارژ باطری را نیز نشان میدهد. البته این اسکرین ها در بقیه فضای کابین هم وجود دارند.

باتری استفاده شده در  آئودی e-tron از نوع ۹۵ کیلووات ساعت باتری یون لیتیوم  است که با یک شارژ کامل می تواند خودرو را در طی کردن فاصله ۵۰۰ کیلومتر همراهی کند.

آئودی e-tron دارای یک موتور الکتریکی در محور جلو و دو موتور در قدرت است پس خودرویی چهار چرخ محرک می باشد که با کارایی بالا می تواند خروجی ۳۲۰ کیلو وات قدرت ایجاد کند که این نیرو سبب ایجاد شتاب  ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر فقط ۴٫۵ ثانیه می شود. فضای داخلی E-Tron مفهومی، برای ۴ نفر مناسب است. کنسول میانی حالت متحرک دارد و با دو نمایشگر لمسی مستقل ارائه می‌شود.

the-2020-audi-1.jpg1_-1

آئودی داشبورد این خوردو را بی شباهت به استیج کنسرت ندانسته است. مدل E-Tron را می‌توان خودرویی پیشرو در استفاده از LED و سیستم ‌های مدرن نورپردازی دانست. به هنگام ورود یا خروج سرنشینان، مدل ‌های متنوعی از روشنایی رو سطح زمین نقش می‌بندد که نوعی خوش‌آمدگویی مدرن محسوب می‌ شود. اوج این فناوری در چراغ‌ های داخل سپر به‌ کار گرفته شده است که در هر طرف، ۲۵۰ عدد LED را شامل می‌شود.