به گزارش پارس نیوز، 

با این که هواوی گوشی Honor 10 با ۶ گیگابایت رم را در ماه می معرفی کرده بود، اما این کمپانی هم‌اکنون از نمونه‌ی ۸ گیگابایتی آن با نام Honor 10 GT در چین رونمایی کرد. همان گونه که مطلع هستید گوشی Honor 10 میزبان بعدی تکنولوژی GPU Turbo هواوی خواهد بود و برای همین Honor 10 GT هم ضمن برخورداری از آخرین نسل تکنولوژی GPU Turbo، دارای بروزرسانی‌هایی در حالت عکس‌برداری tripod-free Night هم خواهد بود که برای عکس‌برداری در محیط‌های تاریک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به جز میزان حافظه رم محصول که در مورد آن صحبت شد، در دیگر مشخصات، این گوشی با نمونه‌ی Honor 10 کاملاً یکسان است و از یک نمایشگر بلند ۵.۸۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ در کنار چیپست Kirin 970 با قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود. همچنین باید به وجود دوربین دوگانه در این محصول هم اشاره کنیم.

هواوی روی این مسئله تاکید کرده است که تکنولوژی جدید GPU Turbo آن‌ها در کنار مصرف کمتر انرژی تا ۳۰ درصد، کارایی محصول را هم در این بخش تا ۶۰ درصد افزایش می‌دهد. بر این اساس، نمونه‌ای همانند پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP12 قادر به این خواهد بود که تصاویری را در شب ثبت کند که قابل مقایسه با تصاویر گوشی‌هایی همانند P20 و P20 Pro خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه

هم‌اکنون نمونه‌ی ۶ گیگابایتی Honor 10 با قیمتی در حدود ۳۹۰ دلار در دسترس است اما همچنان قیمت نمونه‌ی ۸ گیگابایتی Honor 10 GT مشخص نشده و صرفا می‌دانیم که این محصول از تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) در دسترس قرار خواهد گرفت.