به گزارش پارس نیوز، 

اینترنت TD-LTE می تواند همزمان خیلی سریع و بی نهایت بی رحم باشد. سرعت دسترسی به دنیای مجازی در این روش تا 80 مگابیت بر ثانیه هم می رسد ضمن اینکه اگر بخواهید یکی از آنها را داشته باشید، نیازی به کابل کشی و خط تلفن و اجازه صاحبخانه و چیزهایی از این دست نیست. کل کار یک آداپتور شارژی است که باید آن را به دو شاخه برق متصل کنید. چند ثانیه بعد چراغ های چشمک زن جای خودشان را به نورهای آبی و سبز اطمینان بخش می دهند که نشانه ای است از اتصال صحیح. حتی برخلاف تکنولوژی قدیمی وایمکس دیگر اینترنت پشت سر هم و با تغییر شرایط آب و هوایی از جمله وزش باد و ریزش باران قطع و وصل نمی شود.

بهترین اینترنت TD-LTE کدام است؟

اشتراک های یک ماهه

کسی که اشتراک اینترنت خود را یک ماهه تمدید می کند، احتمالا آدم سختگیری است، زود به هر کسی اعتماد نمی کند و در عین حال ذهنی اقتصادی دارد. در عوض تمام این دوراندیشی ها باید خودتان را برای تند تند سرزدن به سایت سرویس دهنده تان و در افتادن با درگاه های پرداخت اینترنتی آماده کنید.

مشترکان ایرانسل

ارزان ترین بسته یک ماهه ایرانسل برای مشترکان TD-LTE یک بسته چهار گیگابایتی یک ماهه است به قیمت 16 هزار تومان. اگر تنها و افسرده و گوشه گیر باشید هم این مقدار حجم اینترنت برایتان کافی نیست برای همین آنها به شما پیشنهاد خرید بسته هشت گیگابایتی به ارزش 28 هزار تومان را می دهند. حالا اگر تازه عروس داماد باشید و قول بدهید زیاد سرتان داخل گوشی نباشد، می توانید بسته 48 هزار تومانی با حجم 16 گیگابایتی را بخرید. هیچکدام اینها واقعا کافی نیست. حتی برای کاربران کم مصرف.

پس باید به سراغ بسته های بزرگتر و گران تر حرکت کنیم. مثلا بسته 80 هزار تومانی با حجم 32 گیگابایت می تواند برای یک خانواده تازه تاسیس مناسب باشد. اگر اهل دانلود فیلم هم باشید، بسته 64 گیگابایتی با ارزش 125 هزار تومان برای شما عرضه شده است. کارتان با این اندازه راه نمی افتد؟ پس احتمالا مجبور می شوید 180 هزار تومان پول بدهید و بسته 128 گیگابایتی بخرید.

مشترکان مبین نت

ارزان ترین پیشنهادهای مبین نت به مشترکان خود بسته های کم حجم 10، 15 و 25 گیگابایتی است. مناسب آدم های تنها! خرید این بسته ها به ترتیب 25، 30 و 40 هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد ولی اگر یک خانواده تازه تاسیس دارید و مصرف تان زیاد نیست ما پیشنهاد می کنیم با پرداخت 50 هزار تومان بسته 40 گیگابایتی را بخرید. بدی این بسته می تواند قوانین مبین نت برای ارائه حجم شبانه باشد چون آنها از ساعت دو تا هفت صبح سرعت را از چهار تا 40 مگابیت بر ثانیه به یک تا چهار مگابایت تقلیل می دهند.

اگر می خواهید در تمام طول اشتراک سرعت تان را تحت کنترل داشته باشید، باید بسته 50 گیگابایتی را به قیمت 60 هزار تومان بخرید. این خدمات دهنده همچنین بسته های پرحجمی را عرضه می کند. مثلا با پرداخت 70 هزار تومان می توانید بسته 100 گیگابایتی بخرید که 10 گیگابایت هم حجم شبانه با سرعت بالا در اختیارتان می گذارد. با پرداخت حدود 20 هزار تومان بیشتر حجم بسته تان به 150 گیگابایت می رسد. همچنین پرداخت 100 هزار تومان در ماه می تواند به خرید 200 گیگابایت اینترنت TD-LTE مبین نت منجر شود.

مشترکان آسیاتک

ارزان ترین بسته این اپراتور 20 هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد و تنها چهار گیگابایت در اختیارتان می گذارد. مناسب برای آدم های تنها! اگر 60 هزار تومان بدهید، می توانید یک بسته 20 گیگابایتی در اختیار داشته باشید اما برای یک خانواده کوچک بهترین کار احتمالا انتخاب یک بسته 50 گیگابایتی است که البته قیمت آن به 130 هزار تومان می رسد.

اشتراک های سه ماهه

انتخاب بسته سه ماهه می تواند شما را از سر و کله زدن ماهانه با سایت اپراتور و درگاه های پرداخت اینترنتی خلاص کند. در عین حال اگر اپراتورتان وسط کار نتوانست از عهده تعهداتش بر بیاید، می توانید خیلی زود با آن قطع رابطه کنید.

مشترکان ایرانسل

ارزان ترین انتخاب در میان بسته های سه ماهه ایرانسل 52 هزار تومان خرج روی دست تان می گذارد. این بسته تنها 16 گیگابایت حجم دارد. برای همین فکر می کنیم باید سراغ بسته های دیگری را بگیریم. مثلا بسته 32 گیگابایتی به قیمت 87 هزار تومان بد نیست اما هنوز تا انتخاب ایده آل فاصله زیادی دارد. با بسته 64 گیگابایتی چطورید؟ برای این بسته باید 140 هزار تومان پول بدهید که تقریبا می شود 46 هزار تومان در ماه و حدود 21 گیگابایت حجم. بد نیست اما می توانید گزینه های تان را بیشتر کنید. مثلا بسته 128 گیگابایتی با قیمت 215 هزار تومان وجود دارد. همین طور بسته 256 گیگابایتی با قیمت 310 هزار تومان. کم کم دارید نگران خرج و مخارج تان می شوید؛ نه؟

مشترکان مبین نت

مبین نت خیلی با آدم هایی که می خواهند بسته سه ماهه بخرند رابطه خوبی ندارد برای همین تنها دو بسته برای شان عرضه کرده است. اولی 80 گیگابایت حجم و 125 هزار تومان قیمت دارد. یعنی حدود 27 گیگابایت حجم و 42 هزار تومان پول در ماه. اگر کاربر قانعی باشید بدک نیست ولی می توانید مثلا به سراغ پسته 150 گیگابایتی با قیمت 150 هزار تومان هم بروید که می شود 50 گیگابایت حجم و 50 هزار تومان پول در ماه. احتمالا متوجه شده اید که اگر بسته های یک ماهه را بخرید، چه از نظر حجم و چه از نظر قیمت تفاوت چندانی رخ نداده. گفتیم که؛ مبین نت با آدم هایی که می خواهند بسته سه ماهه بخرند، رابطه خوبی ندارد.

مشترکان آسیاتک

آسیاتک عاشق مشترکان بسته های سه ماهه است و پنج انتخاب جلوی روی شان گذاشته است. ارزان ترین انتخاب 16 گیگابایت حجم دارد و به قیمت 52 هزار تومان فروخته می شود. اگر 93 هزار تومان پول بدهید می توانید پسته 24 گیگابایتی با 24 گیگابایت حجم شبانه بخرید. بسته 48 گیگابایتی و سه ماهه 153 هزار تومان قیمت دارد و 48 گیگابایت حجم شبانه هم روی آن تحویل تان می دهند. بسته 64 گیگابایتی که بدون منت اینترنت شبانه فروخته می شود ارزان تر است و 140 هزار تومان قیمت دارد. گران ترین بسته سه ماهه آسیاتک 256 گیگابایت حجم دارد و 310 هزار تومان فروخته می شود.

بهترین اینترنت TD-LTE کدام است؟

اشتراک های شش ماهه

اگر تصمیم بگیرید برای شش ماه جلو جلو پول بدهید و اشتراک تان را تمدید کنید به احتمال زیاد یعنی خیلی اهل ریسک نیستید و از همه مهمتر فکر می کنید این کار از نظر اقتصادی برای تان به صرفه است.

مشترکان ایرانسل

ایرانسل ارزان ترین بسته شش ماهه را برای آدم های تنها عرضه می کند؛ 95 هزار تومان برای 32 گیگابایت. باید سعی کنید با اجرای یک برنامه ریاضتی بیشتر از پنج گیگابایت در ماه مصرف نکنید. آنها بسته شش ماهه با حجم 64 گیگابایتی را هم در منوی شان دارند که 155 هزار تومان است. بسته 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی هم هست که به ترتیب 250 هزار تومان، 380 هزار تومان و 550 هزار تومان فروخته می شوند.

مشترکان مبین نت

خرید بسته های شش ماهه برای مشترکان مبین نت هم کار آسانی نیست. گران ترین آنها 420 هزار تومان است و 480 گیگابایت برای تان فراهم می کند. اگر این حجم به نظرتان زیاد است و دنبال یک گزینه اقتصادی می گردید، می توانید بسته 300 هزار تومانی با حجم 270 گیگابایت را انتخاب کنید.

مشترکان آسیاتک

مشترکان آسیاتک سه انتخاب پیش رو دارند. اولین آنها کاملا اقتصادی است و 32 گیگابایت حجم را با قیمت 95 هزار تومان در اختیارتان می گذارد. قیمت بسته 128 گیگابایتی شش ماهه هم 250 هزار تومان است اما اگر اصرار دارید خیالتان بابت دانلود پر تعداد فیلم ها و تهیه نسخه پشتیبان از اینترنت راحت باشد، می توانید بسته 550 هزار تومانی با حجم 512 گیگابایت را انتخاب کنید.

اشتراک های یک ساله

چرا باید بسته یک ساله بخرید؟ اولین دلیل منطقی می تواند این باشد که شما مدیر شرکت خدمات دهنده اینترنت هستید. دلیل دوم می تواند ریاست پدرتان در هیات مدیره همان شرکت باشد اما از شوخی گذشته اگر می خواهید چنین بسته ای بخرید، حتما از کیفیت خدمات دهنده تان اطمینان حاصل کنید. خوبی ماجرا این است که 12 ماه از سر زدن به سایت و درگاه پرداخت اینترنتی خلاص می شوید.

مشترکان ایرانسل

اگر بگویند برای هر گیگابایت هزار تومان پول بدهید، چه حسی پیدا می کنید؟ همین حس و حال را می توان به زمانی که یک میلیون تومان پول می دهید و بسته هزار گیگابایتی یک ساله ایرانسل می خرید تعمیم داد؟ احتمالا نه! آنها بسته های 950 هزار تومانی، 750 هزار تومانی و 700 هزار تومانی هم دارند که به خاطر قیمت بالا از همه شان فاکتور می گیریم. منطقی ترین گزینه ها می توانند بسته های 400 هزار تومانی باشند. حجم آنها حدود 200 گیگابایت است. ارزان ترین انتخاب ها هم بسته های 128 گیگابایتی و 64 گیگابایتی هستند که به ترتیب 280 هزار تومان و 170 هزار تومان فروخته می شوند.

مشترکان مبین نت

ارزان ترین بسته یک ساله مبین نت 400 هزار تومان است و 200 گیگابایت اینترنت در اختیارتان می گذارد. البته می توانید 600 هزار تومان بدهید و 600 گیگابایت اینترنت یک ساله بخرید. در کل خیلی با هم فرقی نمی کنند. این اپراتور یک بسته هزار گیگابایتی هم دارد که قیمت آن 800 هزار تومان است.

مشترکان آسیاتک

ارزان ترین بسته بلندمدت یک ساله برای مشترکان آسیاتک 121 هزار تومان آب می خورد و 60 گیگابایت حجم در اختیار شما می گذارد. این اپراتور همچنین بسته 128 گیگابایتی را با قیمت 280 هزار تومان عرضه می کند. با پرداخت 700 هزار تومان می توانید از آسیاتک بسته 512 گیگابایتی بخرید و قیمت بسته هزار گیگابایتی 950 هزار تومان است.