به گزارش پارس نیوز، لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی درباره فیلم «هشتگ خاله سوسکه» گفت: در این فیلم نقش متفاوتی را بازی می‌کنم. این فیلم از لحاظ فیلمنامه متن بسیار متفاوتی دارد کریم خودسیانی و حمزه صالحی آن را نوشته‌اند و به نظرم کاملاً با یک فیلم نامه متفاوت رو به‌رو هستیم.

 

با کودکان باید هنرمندانه سخن گفت

صبوری ادامه داد: به‌نظر من در دنیای امروز دیگر جای ارائه پیام‌های مستقیم آموزشی نیست و باید به شکل غیرمستقیم و هنرمندانه با کودکان سخن بگوییم و این دقیقاً کاری است که نویسندگان و کارگردان این فیلم سعی کرده‌اند آن را انجام بدهند.

این بازیگر که زمانی نویسندگی و کارگردانی برنامه «رنگین کمان» را به عهده داشت در سریال «دوقلوها» نقش خواهر آن‌ها را بازی می‌کند درباره تجربیات جدید نویسندگی خود گفت: این‌روزها در حال نوشتن سریالی هستم و می‌خواهم یک فیلم برای شبکه‌های اجتماعی بسازم، همچنان درگیر نگارش داستان‌های کوتاه و شعر هستم.

وی خاطر نشان کرد: سریال جدیدی که در تلویزیون به روی آنتن می رود مجموعه دو قلوها است که در این سریال با محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی همکاری می کنم که فصل جدید آن به زودی از شبکه دو پخش می شود.

متن‌های کودک مانند گذشته دلچسب نیست

وی ادامه داد: بازی کردن در این فیلم را به‌خاطر وقار هنری که دارد پذیرفتم زیرا متن‌های حوزه کودک دیگر دلچسبی گذشته را ندارند.

یادآور می‌شود، سریال پر بازیگر «هشتگ خاله سوسکه» توسط موسسه سرو رسانه پارسیان به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.