به گزارش پارس نیوز، بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان سالهاست که با بیماری درگیر است و هفته گذشته با تشدید علائم بیماری در بیمارستان بستری شد. این هنرمند جوان دنیای موسیقی یکی از محبوب ترینهای این عرصه است که ادب و متانت او زبانزد همه اهالی دنیای هنر است.

بهنام صفوی روز چهارشنبه هفته گذشته 5 دی ماه 1397 بعد از انجام شیمی درمانی با کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شد و همچنان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

تمجید احسان علیخانی از متانت بهنام صفوی

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل با انتشار پستی در اینستاگرام به تعریف و تمجید از بهنام صفوی پرداخت و برای این هنرمند محبوب موسیقی پاپ آرزوی سلامتی کرد.

بهنام صفوی و احسان علیخانی

دعای احسان علیخانی برای سلامتی بهنام صفوی

احسان علیخانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : ده سال پیش تیتراژ برنامه عیدُ میساختیم که دعوتش کردیم که با فرزاد فرزین و علی اصحابی بخونه ، آروم ، متین و مؤدب اومد و خوند ، در این ده سال هر موقع دیدمش به همون اندازه یک دهه پیش متین و مودب بود ، حتی آخرین بار سه هفته پیش که اتفاقی دیدمش توو بیمارستان ، روی ویلچر نشسته بود ، آروم و خیره به یک نقطه ، نگاه نگران مادرش کنارش و پدری که محکم و استوار ایستاده بود ، بهنام همون اندازه متین و نجیب اما کمی کُندتر ، آهسته تر و بی حال تر حرف میزد ، وسط روزهایی که معلوم نیست طلب چی رو از هم دیگه داریم که انقدر همدیگرُ آزار میدیم و بی رحم شدیم ، بهنام فقط آرزوش اینه که بتونه سالم کنار همسر و فرزندِ تازه از راه رسیدش باشه ، همین ، حتی بدون کار ، بدون شهرت ، بدون ثروت ، فقط باشه ، همین ...

براش دعا کنیم که سر حال بشه ، ببنده بارُ و بره این رختِ مریضی از بدنش ، دعا کنیم بلند بشه انشالله ...

بهنام صفوی

بستری بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ

بهنام صفوی طبق آخرین صحبت های پدرش در برنامه حالا خورشید با رشد تومور مغزی و درگیر شدن مخچه بعد از انجام شیمی درمانی با ضعف بدنی و کاهش هوشیاری در بیمارستان بستری شد اما خوشبختانه روند رو به بهبودی را سپری میکند و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی اش را به دست آورد.