به گزارش پارس نیوز، طی هفته های آینده دو برنامه استعدادیابی در تلویزیون آغاز خواهد شد که یکی از آنها در شبکه 3 سیما با احسان علیخانی آغاز خواهد شد، مجری ای که مدتی پیش برای ابهامات همکاری اش با مؤسسه ثامن در تلویزیونحاضر شد اما برخلاف سنت همیشگی اش که به ماه رمضان و تحویل سال اختصاص دارد، قرار است در زمستان یک برنامه بیگ پرداکشن را تهیه و اجرا کند که متقاضیان باید در یک صحنه ۱۵۰ متری به صورت تک نفره و یا گروهی به اجرای استعداد خود بپردازند.

محمدمهدی عسگرپور را که بیشتر به عنوان کارگردان تلویزیون و سینما می شناسیم هم این روزها با یک کارگردان سینما مشغول ساخت یک برنامه استعدادیابی با عنوان «هنرپیشه» است. بیژن میرباقری که کارگردانی این برنامه را برعهده دارد، درباره آینده برگزیدگان آن گفته است: «قرار نیست کسانی که در این مسابقه برنده می شوند شرایط خاصی برای حضور آنها در پروژه های مختلف فراهم شود و فقط این افراد از طریق مسابقه «هنرپیشه» انتخاب و توانایی آنها توسط رأی مخاطبان سسنجیده و دیده می شود.»

اما طبق شنیده ها برای برنامه احسان علیخانی پای یک اپلیکیشن و سامانه موبایلی هم در میان است تا روند رأی دادن به مخاطبان با سهولت بهتری صورت بگیرد، سامانه ای که اسپانسر اصلی برنامه هم است و سابقه همکاری با احسان علیخانی هم دارد. خبرها حاکی از آن است که احسان علیخانی علاوه بر مجریگری در این برنامه، تهیه کننده این برنامه نیز شده است.

احسان علیخانی پیش از این سابقه‌ اجرای ویژه برنامه ماه مبارک رمضان یعنی «ماه عسل» را داشته است. این مجری همچنین در زمینه تهیه کنندگی سینما فعالیت کرده است. این مجری فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» را هم تهیه کرده است. علیخانی سابقه اجرا و ساخت برنامه‌هایی مانند «جشن سالگرد شبکه 3»، «سه ستاره»، «بهار نارنج»، «صبح آمد» و «جشن قهرمان قهرمانان» را در کارنامه کاری خود دارد.