به گزارش پارس نیوز، به نقل از روابط عمومی برنامه، «ایرونیجات» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی سیدحسین هادیان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتی تولید می شود.

افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده ای را نیز دریافت می کنند که باعث غافلگیری آنها خواهد شد.

«ایرونیجات» شامل بخش ها و مراحل مختلف و مهیجی خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

از اهداف «ایرونیجات» می توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می افتد.

این مسابقه این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا است یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نام وی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقه مجری دیگری نیز خواهد داشت که به زودی انتخاب می شود.

«ایرونیجات» که دکور بزرگ و ویژه ای برای آن طراحی شده است، با پایان این بخش، به زودی وارد مرحله تصویربرداری می شود تا در زمستان به عنوان اولین مسابقه شبکه ایران کالا روی آنتن برود.

رضا مهرانفر پیش از این کارگردانی فصل اول و دوم مسابقه «کودک شو» را برعهده داشته است و سیدحسین هادیان فر نیز پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.