به گزارش پارس نیوز، 
نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه کارگروه‌های تخصصی ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه اظهار داشت: به دلیل همزمانی این مناسبت‌ها به دنبال اعزام مبلغ در این ایام هستیم.

وی با اشاره به ورود جدی وزیر کشور برای بزرگداشت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ابراز کرد: همایش سراسری متشکل از مردم سراسر کشور در این ایام در وزارت کشور برگزار می‌شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: نمایشگاه‌های متفاوتی از دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در کشور برگزارشده که یکی از آن‌ها در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برپا می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خطبه‌های نماز جمعه برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ظرفیت بالایی در فضای مجازی وجود دارد که می‌توان از آن برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم بهره برد.

لطفی با بیان اینکه دشمنان از عدم تجربه بیش از 80 درصد مردم از انقلاب اسلامی سوءاستفاده کرده و به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی منحصر به جغرافیای خاصی نبوده و حتی معترضان اخیر در فرانسه هم گفته‌اند که از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از حدود یک سال پیش کارگروه‌های 21 گانه تخصصی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل‌شده است و جلسات تخصصی و اختصاصی با مقامات ارشد کشور در این زمینه برگزارشده است.

برگزاری جلسه استانداران با وزیر کشور برای چهلمین سال پیروزی انقلاب

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به فضاسازی‌های شهری در این ایام توسط شهرداری‌ها در شهرهای مختلف اظهار داشت: ظرفیت تمامی استان‌ها باید توسط استاندار برای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری تصریح کرد: جلسه‌ای در آینده‌ای نزدیک با حضور استانداران کشور با وزیر کشور برگزار خواهد شد و برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موردبررسی قرار خواهد گرفت.

برگزاری جشنواره فیلم کوثر برای معرفی دستاوردهای انقلاب

دبیر کارگروه زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: 40 جلد کتاب درباره حضور زنان در عرصه‌های دفاع مقدس در دستور کار این کارگروه قرار دارد که تا دهه فجر به چاپ می‌رسد.

نیره قوی با اشاره به برگزاری 40 برنامه علمی با حضور زنان اندیشمند برای تبیین کارآمدی نظام اسلامی عنوان کرد: نشست زنان سفرا برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم کوثر با فیلم‌های حداکثر 135 ثانیه‌ای برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/