به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم مرادی افزود: طرح پژوهشی معلمان پیرانشهری با عنوان افزایش اثربخشی کلاس های چندپایه در بیست و یکمین جشنواره معلم پژوهنده کشوری جزو 10 اثر برتر این جشنواره انتخاب شد و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته 134 نفر از معلمان شهرستان در طرح اقدام پژوهی شرکت کردند که از این تعداد 10 اثر به عنوان برگزیده شهرستانی انتخاب و به مرحله استانی معرفی شدند که یک اثر به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله کشوری، طرح اقدام پژوهی دکتر فاروق خاکزاد، دکتر جمال رزی، دکتر محسن ایزان، فاروق احمدی و محمدخالد صوفی محمودی که به صورت گروهی کار شده بود، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

وی ادامه داد: این طرح برای اثر بخشی کلاس های چندپایه در هفت مولفه ارائه شده که می تواند مورد استفاده سایر دبیران قرار گیرد.

بیست و یکمین جشنواره کشوری معلم پژوهنده به مناسبت هفته پژوهش در تهران برگزار شد که در این جشنواره 10 اثر برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، انتخاب و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفتند.

پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی است که بخشی از مردم شهرستان در مناطق روستایی زندگی می کنند که این موضوع باعث ایجاد کلاس های چندپایه به ویژه در مقطع ابتدایی شده است که با طرح های مشابه می توان در خصوص افزایش اثربخشی این کلاس ها اقدام نمود.

انتهای پیام/