به گزارش پارس نیوز، 

هادی طاهرخانی گفت: با توجه به جایگاه صنعت فرش دستباف در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه بستر مناسبی را به‌منظور بازاریابی‌های گسترده فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین تصریح کرد: حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی ، آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی،ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت : بیش از 50 تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم،همدان،اردبیل، گلستان،مرکزی، فارس،اصفهان ، زنجان ، خراسان، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین ، تهران و ... محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم ، گبه، گلیم ، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری ، فرش بختیاری ، ملزومات بافت فرش و ... در فضایی به مساحت 4000 مترمربع عرضه خواهند نمود.

این مسئول خاطر نشان کرد:مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاندار محترم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در روز سه شنبه ۴ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی تئاتر محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

هادی طاهرخانی افزود: همچنین نشست هم اندیشی با حضور مدیران صنعت نمایشگاهی کشور در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش برگزار می گردد.