به گزارش پارس نیوز، 

رامتین خداپناهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص فعالیت های کم خود در عرصه بازیگری گفت: برخی می گویند که من در حال حاضر چراغ خاموش حرکت می کنم. در جواب باید بگویم برای من دیگر چراغی نمانده که بخواهم چراغ خاموش و یا روشن کار کنم.

وی با اشاره به حضور خود در سریالی تاریخی افزود: تقریباً از دی ماه سال گذشته مشغول بازی در سریال "بانوی عمارت" به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد هستم و در حال حاضر هم ضبط آخرین سکانسهای این سریال تلویزیونی را پشت سر می گذارم.

لابی و رابطه ملاک انتخاب بازیگران در دهه نود شده است/چراغی نمانده که بخواهم چراغ خاموش کار کنم

بازیگر فیلم "مزرعه پدری" درباره مضمون سریال بانوی عمارت تاکید کرد: این سریال تاریخی به زمانه تاریخی عهد ناصری و زمان قاچار بر می گردد. با توجه به صحبت های صورت گرفته به احتمال فراوان این اثر برای بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

وی درباره احتمال موفقیت بانوی عمارت در میان مردم اضافه کرد: من نمی توانم صحبتی در مورد نظر مردم و استقبال آنها از سریال بانوی عمارت انجام دهم اما تجربه ثابت کرده سریال های تاریخ معاصر با مضمونی عاشقانه همواره مورد تایید مخاطب واقع می شوند و یکی از نمونه های واضح و موفق این جمله آثار سریال شهرزاد است. من فکر می کنم اگر تبلیغات درستی برای سریال انجام شده و پخش مناسبی داشته باشد از جمله آثار محبوب مردمی خواهد شد.

لابی و رابطه ملاک انتخاب بازیگران در دهه نود شده است/چراغی نمانده که بخواهم چراغ خاموش کار کنم

بازیگر فیلم "کروکودیل" درباره نقش خود در این سریال افزود: بانوی عمارت شش شخصیت اصلی زن و چهار شخصیت اصلی مرد دارد که من در آن نقش برادر بانوی عمارت که شخصیت اصلی زن سریال است را بازی می کنم.

وی درباره گزیده کار شدن خود در دهه نود ادامه داد: دهه نود دهه هشتاد نیست که بگوییم باید همه کارها مثل همان زمان باشد. اینکه بگوییم رامتین خداپناهی سختگیر و گزیده کار است اصلا اینطور نیست. بلکه من اگر نقش خوبی پیشنهاد شود وسواس به خرج نداده و آن را بازی می کنم اما در کل پیشنهادات کم شده است.

این بازیگر سینما درباره تغییر نوع انتخاب بازیگران در دهه نود افزود: بازیگران امروز بر اساس توانمندی انتخاب نمی شوند بلکه ملاک انتخاب آنها لابی، رفاقت و رابطه شان با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل شده است. آنچه در دهه نود اتفاق افتاده این است که نحوه انتخاب بازیگران تغییر کرده است.

خداپناهی در همین راستا خاطرنشان کرد: متاسفانه من در وادی اتفاقاتی که براساس ملاک هایی غیر از نیستم که بخواهم وارد این نوع روابط و لابی ها بشوم. طبیعتا هر چه به لابی های بازیگری نزدیکتر باشید پیشنهادات متفاوت و فراوانی به شما می شود. من کار خود را انجام می دهم و خارج از این مناسبات همواره به زندگی هنری ام ادامه می دهم.

انتهای پیام/