به گزارش پارس نیوز، 
عباس محمدیان؛ مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در تالار شهر مشهد اظهار داشت: سیاستگذاری در راستای انقلاب و دستاوردهای آن که تبلور آن را در سومین دوره جشنواره ابوذر خراسان رضوی شاهد هستیم از فروردین ماه امسال کلید خورد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه این فرآیند را در همدلی اصحاب رسانه شاهد هستیم عنوان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای جشنواره ابوذر این است که آثار خبرنگارانی که کمتر دیده شده‌اند در این جشنواره دیده می‌شود.

محمدیان در ادامه با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاری خواستار توجه جدی‌تر به این قشر شد و افزود: از نمایندگان شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم لایحه اصلاح قانون مطبوعات زودتر به مجلس ارائه شود تا شاهد تغییراتی در این حوزه باشیم.

وی همچنین در ادامه با ارائه درخواستی از شورای شهر مشهد عنوان کرد: همچنین از ریاست شورای شهر مشهد و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر درخواست داریم بوستان یا بزرگراهی در شهر مشهد به نام خبرنگاران نام‌گذاری شود.

ناصر نعمتی؛ دبیر جشنواره ابوذر خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال حدود 1966 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در خراسان رضوی واصل شده که 81 درصد آنها متعلق به مشهدی‌ها است و البته رسانه‌های غیررسمی حضور و مشارکت بیشتری در جشنواره داشته‌اند.

وی افزود: 56 رسانه رسمی در جشنواره امسال ابوذر خراسان رضوی مشارکت داشتند که شهرارا بیشترین سطح مشارکت را داشته است.

انتهای پیام/