به گزارش پارس نیوز، 

در این اطلاعیه آمده است: مدیران رسانه‌ها برای دریافت یارانه نوبت سوم 97، شماره حساب اعلامی خود در سامانه جامع رسانه‌ها را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه روند بررسی مدارک و مستندات رسانه‌ها برای پرداخت مرحله سوم یارانه‌ها آغاز شده آمده است: یارانه حمایتی صرفاً‌ به حسابی واریز می‌شود که به‌نام صاحب امتیاز رسانه در سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی: e-rasaneh.ir ثبت شده باشد.

سیدمحمدرضا دربندی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی پیشتر اعلام کرده بود که یارانه رسانه‌ها به نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که در طرح رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده باشند، همچنین پایگاه‌های خبری تخصصی و نیز پایگاه های خبری استانی، که همگی دربخش خصوصی فعالیت می‌کنند تعلق می‌گیرد و هیچ رسانه دولتی و یا رسانه‌ای که از بودجه عمومی و بیت‌المال استفاده می کند، مشمول دریافت یارانه نمی‌شود.

موضوع ساماندهی ، پرداخت و همچنین امور مربوط به یارانه های رسانه های کشور در دولت تدبیر و امید سرعت گرفته و در مسیر خود قرار گرفته است.

براین اساس برای شفاف سازی افکار عمومی و به ویژه اهالی رسانه ،تمامی پرداختی ها و فعالیت ها و امور انجام شده از طریق سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سایت و سامانه جامع رسانه های کشور اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/