به گزارش پارس نیوز، 

حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: مهدی جعفری، محمدرضا وطن دوست، ابراهیم ایرج زاد، آرش رصافی، عباس عمرانی، محمد حمزه ای و الهام عادلی، داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه «چهل سال چهل فیلم» هستند.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس افزود: رویداد سراسری «چهل سال چهل فیلم» یک مسابقه هنری با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح است که در حال حاضر مرحله اول بررسی فیلمنامه های کوتاه داستانی به پایان رسیده است.

 وی با بیان اینکه داوری مرحله دوم به زودی شروع می شود، توضیح داد: فیلمنامه هایی که از شهریور ارسال شده اند در این مرحله مورد بررسی قرار می گیرند و ماحصل داوری هر ۲ وارد تولید خواهد شد.

صابری توضیح داد: «چهل سال چهل فیلم»، با تولید ۱۰ فیلم سینمایی، ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و ۱۰ فیلم انیمیشن و با هدف شناسایی و بررسی استعدادهای جوان و خلاق حوزه تولید فیلم از فروردین ۹۷ کار خود را آغاز کرده و در ادامه با حمایت از تولید فیلمنامه های برتر آثاری را برای اکران و حضور در مجامع و جشنواره های داخلی و خارجی آماده می کند.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پایان گفت: با توجه به حجم زیاد درخواست مخاطبان برای برخورداری از تولید و حمایت، داوری این آثار به صورت مرحله ای انجام می شود و بررسی فیلمنامه های سینمایی نیز درحال انجام است. همچنین در بخش فیلمنامه کوتاه داستانی، هیات داوران به صورت غیرمتمرکز و در قالب ۲ گروه به بررسی پرداخته و درباره معرفی برگزیدگان نهایی اقدام می کنند.

انتهای پیام/