به گزارش پارس نیوز، 

مسعود شیرخانی با اشاره به اجرای نمایش «اهانط به طماشاگر» در سالن آمفی‌تئاتر وصال شهر رودهن اظهار کرد: تمرین این نمایش حدوداً از اواسط خردادماه امسال آغاز شد و بعد از حدود ۶ ماه تمرین به روی صحنه اجرا رفت.

وی با بیان اینکه ۲۰ بازیگر در این نمایش بازی می‌کنند، افزود: قریب به اتفاق بازیگران نمایش «اهانط به طماشاگر» برای نخستین بار است که پا روی صحنه نمایش می‌گذارند.

*امکان خرید بلیط نمایش برای نخستین بار از سایت معتبر تیوال

کارگردان و نویسنده نمایش «اهانط به طماشاگر» با اشاره به اینکه در حین تمرین کلاس‌های آموزشی نیز برای بهتر شدن بازیگرها برگزار شد، گفت: حدود ۱۵ نفر هم در پشت صحنه این نمایش مشغول به فعالیت هستند.

شیرخانی تصریح کرد: ایده این نمایشنامه در حدود دو سال مشغله ذهنی‌ام شده بود و به دنبال فرصت بودم که به بهترین نحو تبدیل به نمایشنامه‌ای شود که قابل اجرا باشد و خوشبختانه این موضوع صورت گرفت.

وی بیان کرد: حضور هنرمندان باسابقه‌ای همچون میربابا به عنوان مشاور و محمد اسدی‌راد به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات باعث شد که اتفاقات خوبی برای یک نمایش در استان تهران رخ دهد و برای نخستین بار امکان خرید بلیط از سایت معتبر تیوال برای یک نمایش که در شهرستان‌های استان تهران به روی صحنه می‌رفت، اتفاق افتاد.

*رئیس ارشاد دماوند با تمام انرژی از فرهنگ و هنر حمایت کرد

این هنرمند دماوندی تأکید کرد: با وجود اینکه صحنه‌های کمدی به وفور در طول نمایش «اهانط به طماشاگر» وجود دارد، اما هدف ما خنده مخاطب نیست؛ تلاش بر این بوده که ذهن و فکر مخاطب حتی برای چند ثانیه هم شده بین سؤال‌های زیادی که از خودش می‌پرسد، رها شود و درون خود به دنبال پاسخ این سؤال‌ها باشد.

شیرخانی خاطرنشان کرد: باید از اعضای هیأت بازبینی تئاتر شهرستان دماوند کریمایی، نوروزقزوینی، ناصری، امجدی و مسؤولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به خصوص پوردیوان‌بیگی‌مقدم قدردانی کنیم که بر خلاف ادعای خیلی از همکاران از نخستین روز مسؤولیت خود با تمام انرژی و تمام قد از فرهنگ و هنر و هنرمندان در شهرستان دماوند حمایت ویژه کرد.

به گزارش فارس؛ اجرای نمایش «اهانط به طماشاگر» که از 15 آذرماه آغاز شده، تنها دو شب باقی مانده است که علاقه‌مندان می‌تواند تا 22 آذرماه از ساعت 18 در سالن آمفی‌تئاتر وصال شهر رودهن به تماشای این نمایش بنشینند.

انتهای پیام/