به گزارش پارس نیوز، 

در جریان سفرامروز  محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  با حضور خانواده‌ شهیدحججی و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مجتمع آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی با ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز افتتاح شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید محسن حججی، بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تأکید کرد.

مخبر دو ویژگی شاخص در شهدا را کلید حل مشکلات ذکر کرد و گفت: شهدا از دنیا دل بریده‌اند و از مرگ هراس نداشته‌اند. 

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز اشاره داشتند، شهیدحججی شهدای مدافع حرم را نمایندگی کرد و چه خوب نماینده‌ای بود.

*ساخت ۵ مدرسه به نام شهدای مدافع حرم

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: به نام چهار شهید مدافع حرم دیگر نجف‌آباد، چهار مدرسه‌ دیگر در این شهر ساخته می‌شود؛همچنین یک دبیرستان ۱۲ کلاسه به نام شهدای فاطمیون در نجف‌آباد بنا خواهد شد. 

وی  با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات بیست و پنچ گانه  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های مختلف، از جمله توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم، اظهار داشت: چهار مرکز تخصصی درمان سرطان را در سطح کشور در دست احداث داریم که یکی از این مراکز در نجف‌آباد ساخته خواهد شد.

مخبر یادآور شد: با وجود همه‌ فعالیت‌ها و خدمات گسترده‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش‌های مختلف از جمله اقدامات اجتماعی، عام‌المنفعه و زیربنایی، این ستاد توان اصلی خود را بر مقوله‌ اشتغال‌آفرینی متمرکز کرده است. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: ایجاد اشتغال به منظور محرومیت‌زدایی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی را در رأس فعالیت‌های خود داریم و اقتصاد مقاومتی را با مردمی کردن اقتصاد قابل تحقق می‌دانیم.

با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد ، یک‌هزار و یک‌صد و یازدهمین پروژه‌ آموزشی برکت به بهره‌برداری رسید.

برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان ۱۲ کلاسه‌، ساختمان دبیرستان دوره‌ اول ۹ کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره‌ دوم ۹ کلاسه است و ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز را دارد، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه‌گذاری شده است.

مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد، از دیگر امکانات جانبی تکمیلی همچون سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، نمازخانه، سالن ورزشی، فضاهای جانبی، محوطه‌های بازی و ... بهره می‌برد.

انتهای پیام/