به گزارش پارس نیوز، 

روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها 12 و 13دی‌ماه با حضور محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش‌افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می‌شود.

بنابر گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ارائه‌کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی نیز آخرین دست‌آوردهای خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی که از 12 تا 15 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود ارائه می‌دهند.

شایان ذکر است چهارمین جشنواره تبلیغات ایران نیز یکی دیگر از رویدادهای تبلیغاتی کشور است که 12 دی‌ماه و با شعار «حمایت از تولید کالای ایرانی» برگزار می‌شود و در خلال آن، کانون‌ها و موسسات آگهی و تبلیغاتی، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات به اشتراک خواهند گذاشت.

تشکل‌های صنفی، کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها و بخش‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری‌ها در کنار شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، هم‌افزایی تازه‌ای را در این جشنواره رقم می‌زنند

انتهای پیام/