به گزارش پارس نیوز، 

در مراسم پایانی این جشنواره در بخش ادبی 63 شاعر با 160 اثر و در بخش داستان 70 نویسنده با 170 اثر رمان و داستان کوتاه از 13استان کشور با هم به رقابت پرداختند.

همچنین در بخش هنرهای تجسمی از 73 هنرمند نقاش که در این جشواره شرکت کردند 20 هنرمند از هفت استان به بخش نهایی این مسابقه راه یافتند.

در بخش نقاشی تکتم باقری از استان تهران رتبه برتر، یدالله ورزدار رتبه دوم و ناصر تقی زاده رتبه سوم را کسب کردند و زهرا جانقربان، معصومه شمشیری و مریم ارتفاع لوح تقدیر و نوید سیم بر نیز تندیس جشنواره و لوح سپاس این جشنواره را دریافت کردند.

برگزیدگان داستان کوتاه طیبه جعفری از استان سمنان، حسن دولتی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل عصارزاده از استان خراسان رضوی، زهرا یگانه از استان کرمانشاه بودند.

در بخش داستان بلند نیز اروجعلی مولوی از استان آذربایجان شرقی، محمد حسین وفایی از استان قم، یدالله ورزدار از استان تهران و در بخش شعر حسین خزائی از استان کرمانشاه، آسیه رحمانی از استان تهران، فائزه زارعی از استان اصفهان، رضا محبی راد از استان اصفهان، وجیهه نوزادی از استان خراسان جنوبی و نرگس واحدی از استان مرکزی انتخاب شدند.

داریوش ذاقاری، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی اعضای هیات داوران بخش شعر و علیرضا علیزاده مدنی، محمد علی قربانی، حبیب یوسف زاده اعضای هیات داوران بخش داستان و محمد کاظم حسنوند، اردوان منظم و غلامرضا قلی پور اعضای هیات داوران بخش نقاشی این جشنواره بودند.

در طول برگزاری این جشنواره سه کارگاه نقد ادبی، شب شعر و شب داستان با حضور استادان و منتقدان برجسته کشور از جمله آمنه آدینه، فردین مولایی و لعل بذری برگزار شد که به نقد اشعار و داستان شرکت کنندگان در بخش های مختلف جشنواره پرداختند.

انتهای پیام/