به گزارش پارس نیوز، 

حمیده ماحوزی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه اکران فیلم های کوتاه جشنواره تهران افزود: 50 فیلم کوتاه از هنرمندان کشور در 2 بخش ملی و بین المللی در بوشهر اکران می شود.
وی بیان کرد: حضور 6 فیلم از هنرمندان استان بوشهر در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران خود نشان از تلاش و علاقه فیلم سازان استان به این بخش است.
ماحوزی بیان کرد: فیلم های 'دام' اثر داریوش غذبانی، 'زیستن' پیام شادنیا، 'ترجمه افول' محمد جواد عبدالله زاده، 'گوش ماهی' علی کارگر، ' شکار' مسعود کازرونی و ' شمارش' راحیل بوستانی آثار هنرمندان بوشهری در این جشنواره است.
وی گفت: داریوش غریب زاده و تیام یابنده 2 تن از هنرمندان بوشهری نیز به عنوان داور در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه حضور داشتند.
ماحوزی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: سینما هنری است که فرد عاشقانه و علاقه مندانه با همت والای خود به صورت ملموس آثاری را برای جامعه تولید می کند.
وی اظهار کرد: فرهنگ و هنر ریشه و مبدا حرکت هر جامعه برای رشد و توسعه است که آن جامعه را به بالندگی و ترقی می رساند.
رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: انجمن سینمای جوانان بوشهر از اسفند 1396 تا پایان نیمه نخست سال جاری 6 فیلم کوتاه با هزینه 150 میلیون ریال تولید کرده است.
عبدالرحمن برزگر افزود: امیدواریم فیلم سازان استان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود حضور پررنگ تری در جشنواره های آتی داشته باشند.
فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه از امروز تا فردا 15 آذر از ساعت 17:00 تا 22:30 در سینما شهید آوینی بوشهر اکران می شود.
6043/7212