به گزارش پارس نیوز، 

پویا پورمعانی تهیه‌کننده سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود، گفت: درخواست پروانه ساخت «ایگو» به کارگردانی پروانه زاهدی باران و تهیه کنندگی خودم را داده ایم که در آینده‌ای نزدیک صادر خواهد شد.

وی افزود: پیش تولید «ایگو» با موضوع اجتماعی پس از پایان تولید «جمعه دو بعد از ظهر» آغاز می‌شود و لوکیشن‌های آن در شیراز و بخشی هم در شمال کشور خواهد بود.

این تهیه‌کننده همچنین درباره آخرین وضعیت ساخت «جامانده» گفت: این فیلم در مرحله صداگذاری، آهنگسازی و دریافت مجوز برای خواننده تیتراژ قرار دارد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «جامانده» به تهیه کنندگی پویا پورمعانی و کارگردانی افشین عامریان و نویسندگی پروانه زاهدی باران است. در این فیلم هنرمندانی چون عباس محبوب، شهرزاد عبدالمجید، بابک نوری، فرشته آلوسی، امیرآقامیرزاده، بهرام زاهدی، هوشنگ هدایتی، گلبرگ تهرانزاد، فرشته محمدی، مسعودنقشه چی، علی برازنده طهرانی، مجید ستایش، پروانه اسدی و بازیگر خردسال امیرعلی موسوی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «جامانده» داستان زن هنرمندی به نام مه گل است که قصد مهاجرت دارد؛ اما موانعی بر سر راهش قرار می‌گیرد که مسیر زندگی او را دستخوش حوادث غیر منتظره‌ای می‌کند و ...