به گزارش پارس نیوز، 

آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه با تاکید بر ضرورت مدیریت رسانه افزود: رسانه ها افکار عمومی را مهندسی می کنند که می توان از این فرصت برای اشاعه دغدغه ها و تاکیدات رهبری استفاده کرد.

وی اظهار داشت: رسانه ها امروزه ارزش و اهمیت بسیاری دارند چراکه تحول آفرین و تاثیرگذار هستند و در عین اینکه فرصت به شمار می روند می توانند تهدید نیز باشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی باید از طریق رسانه ها به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی شود و ارزش های دینی و اندیشه مهدویت باید از این طریق جهانی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برجسته سازی افتخارات نظام توسط رسانه ها افزود: فعالان این عرصه باید خودباوری، اعتقاد و ایمان داشته باشند و باور کنند استفاده صحیح از ابزار اطلاع رسانی و فضای مجازی برای تبلیغ مسایل دین و ارزش های آن مسئولیت بزرگی است.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: رسانه ها و فضای مجازی لرستان همواره برای توسعه و پیشرفت استان فرصت بوده و عملکرد آنان رضایت بخش است.

وی با تاکید بر پرورش اندیشه ها گفت: باید تریبون در اختیار این قشر باشد تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: رسانه های استان با وجود گرایش و افکار مختلف در این جلسه شرکت کرده و بدون محدودیت سخن گفتند.

امام جمعه خرم آباد هم افزایی را لازمه اصحاب رسانه استان عنوان کرد و گفت: نیروهای انقلابی، دوستدار ولایت و نظام در یک چارچوب معین دور هم جمع شده و ادامه آن مشروط به همکاری رسانه است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: نتیجه فکر اصحاب رسانه هدایت، معنویت، بصیرت، بیداری و رسیدن به سعادت است و هرکدام براساس وظیفه خود در جهت رشد کشور تاثیرگذار هستند.

وی بر لزوم جهت گیری رسانه ها و فعالان فضای مجازی در نقطه مقابل دشمن گفت: رسانه ها باید جهت گیری صحیح، منطقی و انقلابی داشته باشند، منافع استان را در نظر گرفته و در راستای توسعه آن تلاش کنند.

وی لازمه پیشرفت و توسعه را همگرایی و هم افزایی رسانه دانست و افزود: پرداختن به موضوع ٤٠سالگی انقلاب اسلامی از وظایف رسانه ها است که اقتدار و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی را بیان کنند.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: جمهوری اسلامی چهار دهه گذشته از سلطه آمریکا و انگلیس خارج شده و در این مدت با پیروزی در جنگ های سخت و نرم دشمن، اجازه تجزیه کشور و یا اجرای اهداف استکبار را نداده است.

وی ادامه داد: انقلاب مخملی منجر به شکست کشورهای مختلف شد اما در ایران راه به جایی نبرد چراکه در طول ٤٠سال عمر انقلاب اسلامی، باوجود دولت های مختلف اما از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده ایم.

آیت الله میرعمادی افزود: مقاومت زمینه ساز اتحاد در بین جنبش های مردمی جهان اسلام و راه پیروزی ما است.

انتهای پیام/