به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی حاجی بابایی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت با اشاره به عملکرد جریان مسیحیت تبشیری اظهار کرد: این جریان اعتقادات مردم کشورمان را هدف گرفته است و به همین دلیل، نقد مسیحیت تحریف شده فعلی را در کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت انجام دادم.

وی ادامه داد: کتاب‌های نقد مسیحیت زیادی نوشته شده است، ولی خب نسل جوان کتاب خوان نیست، به همین دلیل کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت در عین علمی بودن از ظاهر متفاوتی برخوردار است تا به دست مخاطبش برسد.

مولف کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت افزود: متخصصین نقد مسیحیت به نویسندگان این کتاب کمک کردند، در کتاب یک طرفه به نقد مسیحیت پرداخته نشده است و سخنان کشیشان در دفاع از دین مسیحیت را در کتاب آوردم تا کتاب علمی باشد.

حاجی بابایی با اشاره به شیوه نقد مسیحیت اظهار کرد: در کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت از منابع غربی استفاده کردم تا انتقادات برای مخاطب ملموس باشد، در پایان کتاب مدافعان مسیحیت تبشیری به مناظره دعوت شده اند.

وی ادامه داد: کتاب مقدس و انتقادتی به دین مسیحیت ظاهر متفاوتی دارد و این کتاب تحولی در ظاهر کتاب‌های مذهبی به وجود آورده است، کتاب‌های مذهبی زیادی در کشور چاپ می‌شود، اما به دلیل ظاهر مخاطب را جذب نمی‌کند. 

مولف کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت افزود: در این کتاب از طرح‌های گرافیک و نقاشی استفاده شده است تا محتوای کتاب برای مخاطب جذاب شود، همچنین برای نقد مسیحیت در کتاب از جملات کوتاه و مختصر استفاده شده، کوتاه نویسی و مستند بودن جزو ویژگی‌های این کتاب است و در این کتاب در عین نقد مسیحیت به پیروان این دین احترام گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و در آستانه چاپ دوم است، دلسوزان عرصه فرهنگ باید چنین کتابی را به دست جوانان برسانند.

انتهای پیام/