به گزارش پارس نیوز، 

یکی از بهترین اتفاقاتی که ممکن است در زندگی هر یک از ما انسان ها پس از گذشت چندین سال، بیافتد ازدواج با شخصی است که ما در یک نگاه عاشق او شده ایم که به مرور می تواند باعث رقم زدن اتفاقات بهتر در زندگی ما می شود و به نحوی می توان گفت که زندگی ما متحول خواهد شد و این تجربه ای است که اگر ازدواج کنید می توانید کسب کنید، اما قبل از ازدواج شاید چنین تجربه ای برای ما کمی سخت و ترسناک باشد!hydrating face mask

 

از این رو افراد عاشق، همیشه عاشق یکدیگر هستند و جدایی آنها از یکدیگر کار سخت و دشواری محسوب می شود. برای مثال اخیرا تصاویری عجیب از یک زن عاشق از پرو در صفحات مجازی به شدت منتشر شد و توانست با هزاران بازدید و واکنش های متعدد از جانب کاربران روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

عروسک عجیب

خانم برلیز با حضور خبرنگاران برای مصاحبه با عروسک عجیب خود

خانم جوانی به نام "برلیز"، از شهر کالائو واقع در پرو، اخیرا به خبرنگاران اعلام کرد که عروسک وی به نام "دیزی" که این عروسک را به عنوان هدیه ای از مادرش در روز کریسمس دریافت کرده بود، نسبت به او (زن جوان) حسود است و به همین دلیل به کسانی که با وی دوست هستند، آسیب می رساند!

آخرین قربانی این عروسک از زبان برلیز، نامزد وی بود که دیزی رابطه میان آنها را برهم ریخت و اینک آنها از یکدیگر دور هستند. همچنین برلیز گفت، دیزی به صورت خود به خود حرکت می کند، وسایل را به صدا در می آورد و یا حتی باعث شکستن آنها می شود! از این رو برلیز این عروسک را بسیار حسود می داند که همیشه در حال رقابت با او است.

 

عروسک شیطانی

عروسک عجیب و غریب خانم برلیز به نام دیزی

برای مثال، برلیز گفت یک بار پدرش او را در اتاقش در آغوش گرفت که ناگهان چراغ های اتاق خاموش شدند! یا حتی گفت که در چند سال گذشته، زمانیکه دخترخاله وی در اتاق برلیز برای خوابیدن حضور یافت، ناگهان به بیرون از اتاق دوید و گفت تعدادی وسایل به صورت او پرتاب شده اند!

به همین دلیل برلیز، شب هنگام، صورت دیزی را به سمت دیوار می چرخاند تا دیزی او را تماشا نکند، اما زمانیکه از خواب بیدار می شد باز هم دیزی به سمت او می چرخید!

این اظهارات عجیب توانستند به شدت باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شوند و به مرور با واکنش های متعددی روبرو گشت.


انتهای پیام/