به گزارش پارس نیوز، 

داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما، درباره چگونگی اکران فیلم سینمایی «وای آمپول» در سینما‌ها ، گفت: خوشبختانه این فیلم در شهرستان‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و طبق آماری که دریافت کردیم، بیشتر مخاطبان از دیدن آن راضی بودند.

وی در خصوص علت استقبال از این فیلم سینمایی اظهار داشت: «وای آمپول» یک فیلم سالم و خانوادگی است که برای هر رده سنی مناسب است و به عنوان تهیه کننده توصیه می‌کنم خانواده‌ها حتما آن را ببینند.

وی افزود: قصه روان این اثر و بازی‌های باورپذیر در کنار کارگردانی خوب از دیگر علت‌های استقبال از این فیلم سینمایی است که امیدواریم با همین روند پیش برود تا توانسته باشیم به مردم به عنوان مخاطبان اصلی احترام بگذاریم.

این تهیه کننده درباره وضعیت اکران «وای آمپول» در تهران اذعان داشت: این فیلم از چهارشنبه در ۳۰ سینمای تهران اکران می‌شود و امیدوارم مخاطبان در تهران نیز بهره کافی از آن ببرند.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این اثر آمده:

خانواده آمپول چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می‌شوند. در ادامه ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید و ...

علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، نسیم فطرت، شهرام قائدی، شادی محمدپور، سارا روستاپور، ندا رضوی، علی رفیعی، عبدالرضا شاه سنایی، عبدالله موقری، مسعود غزنچای، محسن توکلی، سوگل گلشن، اعظم شیروانیان و هنرمندان جوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری و نوید میرزایی بازیگران این فیلم هستند.