به گزارش پارس نیوز، 

عبدالرضا فیروزان تهیه‌کننده «زندگی شگفت‌انگیز است» در ارتباط با این مجموعه طنز تلویزیونی گفت: تدوین این مجموعه توسط حسین غضنفری که هم‌زمان با تصویربرداری آن آغاز شده بود، اواسط مهرماه به پایان رسید. پس ‌از آن سایر مراحل فنی کار ازجمله اصلاح رنگ، صداگذاری، ساخت موسیقی توسط کاوه عزیزی، امیر قربانی و محمدمهدی گورنگی نیز به اتمام رسید.

«زندگی شگفت‌انگیز است» ابتدا قرار بود در فاصله عید قربان تا غدیر پخش شود اما به دلیل مشغله یکی از بازیگران اصلی ضبط آن به طول انجامید. فیروزان در این باره گفت: به دلیل مضمون طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» تا پایان ماه صفر امکان پخش آن از سیما وجود نداشت، اما با اتمام مراحل فنی در اولین زمان مناسب منتظر پخش آن از یکی از شبکه‌های تلویزیون هستیم.

«زندگی شگفت‌انگیز است» یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود. آنها قصد جدایى از هم را دارند، اما طولی نمی‌کشد که بروز اتفاق شگفت‌انگیزى آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد. تصویربرداری این مجموعه هفت قسمتی که در سیما فیلم تولید شد تابستان سال 97 در یک سرای محله در غرب تهران انجام شد.

رضا داوود نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی،مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی دارند.